Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. Reklam Çekiciliklerinin Kullanımı: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme

11. International Palandöken Scientific Studies Congress, Erzurum, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2025, ss.121-140, (Tam Metin Bildiri)

2. Vakıf Üniversitelerinin Sosyal Medya Postlarındaki Aday Öğrencilerine Yönelik Vaatlerinin Göstergebilimsel Analizi

Ege 12th International Conference On Social Sciences, İzmir, Türkiye, 26 Aralık 2024, ss.2482-2501, (Tam Metin Bildiri)

3. Şehir Pazarlaması: Sakarya Şehri İncelemesi

Anadolu 16th International Conference On Social Sciences, Van, Türkiye, 20 Aralık 2024, ss.442-461, (Tam Metin Bildiri)

4. Laz Enstitüsü’nün Laz Topluluğu Kültürel Belleği Oluşturmaya Yönelik Faaliyetleri Üzerine Bir İnceleme

Selçuk 11th International Conference On Social Sciences, Konya, Türkiye, 13 Aralık 2024, ss.45-64, (Tam Metin Bildiri)

5. YAPAY ZEKA DESTEKLİ PAZARLAMA İLETİŞİMİ: E-TİCARETTE YAPAY ZEKA KULLANIMI ÜZERİNE İNCELEME

MUNZUR 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 24 Mayıs 2024, ss.251-261, (Tam Metin Bildiri)

6. Z KUŞAĞININ SİYASAL KATILIMI ÜZERİNE BİR İNCELEME

ANATOLIAN CONGRESSES 6th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Van, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2021, ss.80-96, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. HABER KAYNAKLARINA GÜVEN: COVİD-19 HABERLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

4. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Gaziantep, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2021, ss.292-309, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Sivil Havacılıkta Halkla İlişkiler Uygulamaları Örnek İncelemeleri

2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.182-209, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. Bir Etkileşimli Reklam Aracı Olan Oyun Reklam Advergaming Üzerine Bir İnceleme

2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.120-137, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. 30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Ulusal Basın Ve Kocaeli Yerel Basınında Yer Alan Siyasal Reklamların Analizi

I. Uluslararası Yeni Medya Yeni Yaklaşımlar Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2014, ss.506-530, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. Üniversitelerde Teknolojiye Bağlı Örgütsel Stres Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Üzerine Bir İnceleme

Dijital İletişim Etkisi Uluslararası Akademik Konferansı, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2014, ss.449-470, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. Sosyal Medyanın Ekonomisi Youtube Facebook Twitter ve Google ın İncelenmesi

1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.2, ss.694-724, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

13. Televizyon Yayıncılığı Sektöründe Çalışan Profesyonellerin Kariyerinin Sınırsız Kariyer Kuramı Açısından İncelenmesi

7. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Yalova, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2009, ss.1469-1479, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

14. Örgütsel Alanın Dönüşümü Ve Örgüt Yapılarına Etkileri Türkiye de Televizyon İşletmeleri

17. Ulusal Yönetim Ve Organizasyon Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.662-668, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

15. Entelektüel Toplum Dinamizmi Olarak Sivil Toplum Kuruluşları

1.Ulusal Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2004, ss.402-408, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 15

1. Hastanelerde Etkili Kurumsal İletişim: New Amsterdam Dizisi Üzerine Bir İnceleme ve Öneriler

Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırmalar –II, KOÇER SEVİM, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.127-155, 2025

2. Üniversitelerde Görev Yapan Akademik ve İdari Kadrodaki Personelin Kariyer Yönetimi: Kocaeli Üniversitesi Üzerine Bir İnceleme

Yönetim ve Organizasyon Alanında Uluslararası Araştırmalar –IV, ÇAVUŞOĞLU SELİN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.143-171, 2025

3. Kurumsal Web Sitelerinde Kurumsal İtibarın Ugulanması: Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Üzerine Bir İnceleme

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler 2, ULUKAN MEHMET, DİLBER FADİME, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.513-543, 2024

4. Sağlık İletişiminde İnstagramın Kullanımı: Kocaeli’de Yer Alan Özel Hastaneler Üzerine Bir İnceleme

Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, SAĞLAM MURAT, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.93-117, 2024

5. Hediyeleşmenin Kişiler Arası İletişimdeki Rolü Üzerine Bir İnceleme

Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, SAĞLAM MURAT, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.21-48, 2024

6. İş Görüşmesi Süreci ve Etkin Planlama Teknikleri

Kariyer Planlama ve Yönetimi, Mehmet Mecek, Mehmet Akif Çakırer ve Özge Kocakula, Editör, Nobel, Ankara, ss.286-251, 2021

7. Sağlık İletişiminde Farkındalık Yaratmada Etkin Bir Araç Sinema : Still Alice Film Çözümlemesi

Dijital(in) Ritmi İletişim, Medya Ve Kültür Alanlarında Yeni Perspektifler, Selma Koç Akgül ve Betül Pazarbaşı, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.514-539, 2020

8. Sağlık İletişiminde Farkındalık Yaratmada Etkin Bir Araç Sinema : Still Alice Film Çözümlemesi

Dijital(in) Ritmi İletişim, Medya Ve Kültür Alanlarında Yeni Perspektifler, Selma Koç Akgül ve Betül Pazarbaşı, Editör, HİPERYAYIN, İstanbul, ss.514-539, 2020

9. Örgüt Kültürü ve Örgütsel Sosyalleşme Sürecinde Hemşehrilik

İletişim Bilimleri Çalışmaları I, Melda Cinman ve Ezgi Dinçerden, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.171-190, 2019

10. Şehir Pazarlaması: Üniversite Öğrencilerinin Kocaeli Şehrine Yönelik Algılarının Ölçülmesi

İletişim Bilimleri Çalışmaları I, Melda Cinman ve Ezgi Dinçerden, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.111-126, 2019

11. Televizyon Kuruluşları Örgütsel Alanının Dönüşümü

Televizyon Çalışmaları, MERT GÜRER, Editör, DER, İstanbul, ss.135-188, 2018

13. Halkla İlişkiler ve Reklam Ajanslarında Yönetim ve Organizasyon

Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma II, Aybike Pelenk Özel, Editör, Derin, İstanbul, ss.131-180, 2016

14. Stratejik Yönetim Süreci: Kocaeli Üniversitesi Örneği

Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma, Sevim Koçer, Editör, Derin, İstanbul, ss.121-166, 2015

15. Radyo ve Televizyon İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon

Radyo ve Televizyon İşletmeciliği, Sinan Bozok, Ufuk Küçükcan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.2-29, 2013
Metrikler

Yayın

55

Atıf (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

310

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

5

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

47

Tez Danışmanlığı

19

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları