Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (26)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

1. The Use of Roquefort Cheese and Chocolate in Product Development Within the Scope of Food Pairing Theory

MTCON (The 6th Conference on Managing Tourism Across Continents), Türkiye, 30 Nisan - 03 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. Restoran İşletmelerinde Sürdürülebilir Mutfak Yönetim Süreci Üzerine Bir Durum Çalışması

3. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. YEREL MUTFAK HİZMETİ SUNAN İŞLETMELERE YÖNELİK ZİYARETÇİ DENEYİMLERİ: ŞANLIURFA MUTFAĞI

7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

4. Göç ve Kentleşme-Mutfak Kültürü Etkileşiminde Kadının Rolü

The 3th Conference on Managing Tourism Across Continents – Tourism for a better World (MTCON’22), Antalya, Türkiye, 24 Mart 2022, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. COVID-19 KAYGISININ DUYGUSAL YEME DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

V. ULUSLARARASI GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Sakarya, Türkiye, 07 Ekim 2021, ss.596-610, (Tam Metin Bildiri)

7. COVID-19 Kaygısının Duygusal Yeme Davranışı Üzerindeki Etkisi

UGTAK - Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, 07 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. The Effect of the Usage of Virtual Reality in Tourism Education on Learning Motivation

Global Conference on Services and Retail Management, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 10 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)

9. OTEL İŞLETMELERİNDE ÇEVRİMİÇİ DEĞERLENDİRMELERE YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ

International Marmara Social Sciences Congress, 19 - 20 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)

11. Akıllı Şehirlerde Artırılmış Gerçeklik (AR) Kullanımı Örnek Olay Çalışması

20. Ulusal Turizm Kongresi - Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 16 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. Gastronomi Turizm Kongrelerinde Yer Alan Bildirilerin Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analizi

4.Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi(UGTAK), 19 - 21 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Destinasyonlar İçin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma

III. International Applied Social Sciences Congress (C-iasoS – 2019), 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Evaluation of Environmental Effects of Plateau Tourism by Using Kano Model in the Context of Expectations of Local People From Tourism

3. International Rural Tourism and Development Congress, Muğla, Türkiye, 13 - 16 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Turizm Tanıtım Filmlerinde Gastronomik Unsurların Kullanımı Üzerine Bir Analiz

Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi (GTK), 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medya’nın Rolü

VIII. Ulusal IV. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 19 - 20 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

19. Turizm Sektöründe Viral Pazarlamanın Değerlendirilmesi

IMASCON (Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi), 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

20. Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Veren Üniversitelerin Ders Programlarının Kırsal Turizm Açısından İncelenmesi

VIII. Ulusal IV. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 16 - 19 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

21. Bireysel Yenilikçilik ve Helal Turizm Ürün İlgilenimi Arasındaki İlişkiler

International Halal Tourism Congress, Antalya, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, cilt.1, ss.388-398, (Tam Metin Bildiri)

22. A Reseach on The Attitudes of Consumers for Franchising Food and Beverages,

International Gastronomy Tourism Studies Congress, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

23. Turizm Tanıtım Filmlerinde Gastronomik Unsurların Kullanımı Üzerine Bir Araştırma

International Gastronomy Tourism Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

24. Research on The Evaluation of Consumer Attitude Factors for Halal Tourism Services

International Marmara Science and Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.1782-1792, (Tam Metin Bildiri)

25. Industry 4.0-Tourism 4.0 and Human Factor: Voice of Customer

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. Augmented Reality Practices In Tourism Sector

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

28. KARTEPE’DE DOĞA SPORLARININ ALTERNATİF TURİZM AMAÇLI KULLANIMI VE SORUNLARINA YÖNELİK ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

1st International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Üsküp, Makedonya, 1 - 05 Kasım 2017, ss.33, (Özet Bildiri)

29. The Relationship Between Hedonic Consumption and Voluntary Simple Lifestyle Dimensions

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)

30. Conflict Factors in Distribution Channel (An Application in Tourism Services)

6. International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

31. The Relationships Between Hedonic Consumption and Voluntary Simple Lifestyle Dimensions (Example of Vacation Services)

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.189-196, (Tam Metin Bildiri)

33. An Outlook on all inclusive system as a product diversification strategy in terms of consumer attitudes (Doçentlik Başvuru Sonrası)

12.International Strategic Management Conference, 28 Ekim - 30 Kasım 2016, cilt.1, ss.679-688, (Tam Metin Bildiri)

35. The Differences Between the Attitudies of Male and Female Entrepreneuers in Forming Consumer Based Brand Equity

8th Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, and Health, 24 - 25 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

36. The Differences Between The Attitudes Of Male And Female Entrepreneurs In Forming Consumer Based Brand Equity Bu bildiri kongrede en iyi makale olarak ödül almış uluslararası bir dergide yayınlanmıştır

Eight Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, andHealth, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 25 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

38. Evaluation Of Urban Esthetics From The Aspect Of Tourism The Bosnia Herzegovina Example

International Tourism and Hospitality Management Conference, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 30 Eylül - 04 Ekim 2015, cilt.101285, ss.225-239, (Tam Metin Bildiri)

39. Evaluation of Urban EsteticsFrom The aspect of Tourism The BH Tourism

I ITHMC, Sarajevo, Bosna-Hersek, 30 Eylül 2016 - 04 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

40. An Outlook on "all inclusive'' system as a product diversification strategy in terms of consumer attitudes

12th International Strategic Management Conference (ISMC), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.235, ss.493-504, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

41. Brand awareness brand personality brand loyalty and consumer satisfaction relations in brand positioning strategies A TORKU brand sample

5th International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management, 10 - 12 Aralık 2015, (Tam Metin Bildiri)

45. Edebiyatın Pazarlama Aracı Olarak Turizm Amaçlı Kullanımı Üzerine Bir Araştırma

13. Ulusal Turizm Kongresi, Türkiye, 9 - 13 Mart 2012, ss.1-22, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 62

1. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA YAPAY ZEKÂ’NIN (AI) ROLÜ

PAZARLAMADA DİJİTALLEŞME VE YAPAY ZEKÂ, KOÇ ERDOĞAN, AKEL GÖKHAN, YAZICI AYYILDIZ AHU, Editör, Detay Yayıncılık, ss.227-249, 2025

2. Turizm Pazarlama Çevresi

Turizm Pazarlaması, Erdoğan Koç,Ahu Ayyıdız Yazıcı,Tuğrul Ayyıldız, Editör, Detay Yayıncılık , Ankara, ss.37-66, 2024

3. Yerel Mutfak Hizmeti Sunan İşletmelere Yönelik Ziyaretçi Deneyimleri: Şanlıurfa Mutfağı

SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ, ALPTEKİN SÖKMEN,ÇAĞDAŞ AYDIN, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.1111-1130, 2024

4. Reality Technologies (AR, VR, MR, XR) in Tourism

Future Tourism Trends Volume 2, Tanrisever,C.,Pamukçu,H. and Sharma,A, Editör, Emerald Group Publishing Ltd, Bradford, ss.115-127, 2024

5. A Case Study on Smart Hotel Technologies

Advances in Managing Tourism Across Continents Vol. 4, , Editör, Detay Yayıncılık, ss.202-217, 2024

6. Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamalar

Turizmde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı, , Editör, Paradigma, ss.23-48, 2024

7. Future Tourism Trends Volume 2

Reality Technologies (AR, VR, MR, XR) in Tourism, PAMUKÇU HÜSEYİN, SHARMA ANUKRATI, TANRISEVER CANAN, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.115-131, 2024

9. Kültürel Miras Alanlarının Sorunları

Disiplinlerarası Yaklaşımla Kültürel Miras Yönetimi, Diker,Oğuz; Özkul,Emrah; Küçükltan Derman, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.261-284, 2023

10. Turizmde İşgören Hakları

Turizmde İnsan Hakları, Başkan, Kürşat, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.39-83, 2023

11. Uluslararası Pazarlamada Ekonomik Çevre

Uluslararası Pazarlama Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Erdoğan Koç, Ahu Yazıcı Ayyıldız, Editör, Seçkin yayıncılık, ss.195-228, 2023

12. Restoran İşletmelerinde Sürdürülebilir Mutfak Yönetim Süreci Üzerine Bir Durum Çalışması

Turizmde Yeni Trendler, Gökçe, A.; Coşkun, G.; Eker, N.; Dilmaç, E. ve Çolak, O., Editör, Özgür Yayınları, ss.259-276, 2023

13. An Alternative Model of Living: Smart Eco-cities

Smart Cities for Sustainability, El Amine Abdelli, M., Sghaier, A., Akbaba, A., Gamoura, S.C. and Mohammadian, H.D, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.33-48, 2023

14. Uluslararası Pazarlamada Ekonomik Çevre

Uluslararası Pazarlama Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Erdoğan Koç, Ahu Yazıcı Ayyıldız, Editör, Seçkin Yayıncılık, ss.195-228, 2023

15. Restoran İşletmelerinde Sürdürülebilir Mutfak Yönetim Süreci Üzerine Bir Durum Çalışması

Turizmde Yeni Trendler, Gökçe, Arif; Çoşkun, Güliz; Eker, Nuray; Dilmaç Eminsafa; Çolak Oğuz, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.259-273, 2023

16. An Alternative Model of Living: Smart Eco-cities

Smart Cities for Sustainability: Approaches and Solutions, El Amine Abdelli Mohammed, Asma Sghaier, Atilla Akbaba, Gamoura Samia Chehbi, Mohammadian Hamid Doost, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.33-48, 2023

17. Turizmde İşgören Hakları

Turizmde İnsan Hakları, Kürşat Başkan, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.39-83, 2023

18. Uluslararası Pazarlamada Ekonomik Çevre

Uluslararası Pazarlama Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Koç, Erdoğan ; Ayyıldız Yazıcı, Ahu, Editör, Seçkin, Ankara, ss.195-228, 2023

19. Küresel Turizm, Yerel Kültürler

TURİST KÜLTÜRLERİ - Kimlik, Mekân ve Gezgin, Haluk Tanrıverdi,Ziyad Guliyev, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.93-110, 2022

20. Gastronomi ve Dergiler

Gastronomi ve Medya, Şengül, Serkan; Kurnaz, Alper, Editör, Detay Yayıncılık, ss.181-196, 2022

21. Fotoğraf Turizmi

Örnek Olaylarla Niş Turizm, Canan Tanrısever, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.190-224, 2022

22. Social-Psychological Issues in Tourism Business

Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism, Çelik Sedat, Gürsoy Doğan, Editör, Routledge, ss.266-279, 2022

23. Turizmde Araştırma Önerisi Yazma

Turizm ve Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Akbaba Atilla, Fatma Lorcu, Senem Yazıcı, Editör, Detay Yayıncılık, ss.114-127, 2022

24. Hizmet Hatalarını Önlemede Hizmet Garantileri

Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri, Eren Duygu, Demirel İli Nilgün, Tekeli Kırıcı Ezgi, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.98-116, 2022

25. Big Data and Business Intelligence in Hospitality and Tourism

Hospitality and Tourism Information Technology, Cihan Çobanoğlu,Seden Doğan,Katerina Berezina,Gallen Collins, Editör, University Press of Florida , Florida, ss.100-120, 2021

26. Destinasyon Aşkı

Turizm Destinasyonu El Kitabı, Güçlü Caner; Çelik Sedat, Editör, Paradigma Akademi, ss.323-343, 2021

27. İnsan Yönetiminde Motivasyon Açısından Pozitif Psikoloji: Duyguların Yönetimi ve Örgütsel Bağlılık İlişkisi

İnsan Kaynakları Yönetimi: Strateji, Politika ve Uygulamalar Kapsamında Davranışsal Bir Yaklaşım, Örnek, Ali Şahin, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.483-508, 2021

28. Uluslararası Otel İşletmelerinde Kurumsal Sosyal Sorumuluk

Uluslararası Otel İşletmeleri ve Yönetimi, Osman Nuri Özdoğan, Editör, Detay Yayıncılık , Ankara, ss.191-218, 2020

29. Gastronomi Turizm Kongrelerinde Yer Alan Bildirilerin Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analiz

Gastronomi Turizminde Güncel Araştırmalar, Şule Aydın,Ömer çoban,Yusuf Karakuş,Nurgül çalışkan, Editör, Detay Yayıncılık , Ankara, ss.233-246, 2020

30. Kritik Olaylar Yöntemi

Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Murat Aksu,Oğuz Diker,Erdem Temeloğlu,Özge Demirbulat, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.43-54, 2020

31. LQI

Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Murat Aksu,Oğuz Diker,Erdem Temeloğlu,Özge Demirbulat, Editör, Detay Yayıncılık , Ankara, ss.105-114, 2020

32. Protokol Türleri ve Protokol Sıra Düzenleri

Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Bilsen Bilgili, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.20-40, 2020

33. Uluslararası Otel İşletmelerinde Kurumsal Sosyal Sorumuluk

Uluslararası Otel İşletmeleri ve Yönetimi, Özdoğan, Osman Nuri, Editör, Detay Yayıncılık, ss.191-218, 2020

34. Uluslararası Otel İşletmelerinde Kurumsal Sosyal Sorumuluk

Uluslararası Otel İşletmeleri ve Yönetimi, Osman Nuri Özdoğan, Editör, Detay Yayıncılık, ss.191-218, 2020

35. LQI

Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Aksu Murat Diker Oğuz Temeloğlu,Erdem Güdü Demirbulat Özge, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.105-114, 2020

36. What Colour and Light Do in Service Atmospherics : A Neuro-marketing Perspective

Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research Volume 16Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design andProcess Impacts on Customer Behaviour,Marketing and Branding, Michael Volgger,Dieter Pfister, Editör, Emerald Ink Publishing, Birmingham, ss.223-244, 2020

37. Gastronomi Turizm Kongrelerinde Yer Alan Bildirilerin Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analiz

Gastronomi Turizminde Güncel Araştırmalar, Aydın Şule Çoban Ömer Karakuş Yusuf Çalışkan Nurgül, Editör, Detay Yayıncılık, ss.233-246, 2020

38. Kritik Olaylar Yöntemi

Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Aksu Murat Diker Oğuz Temeloğlu, Erdem Güdü Demirbulat Özge, Editör, Detay Yayıncılık, ss.43-54, 2020

39. Digital Gamification in the Tourism Industry

Handbook of Research on Smart Technology Applications in the Tourism Industry, Çeltek, Evrim, Editör, IGI Global, ss.169-204, 2020

40. Kahvaltı Hazırlama

Profesyonel Aşçılık, Elif Denizci, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-20, 2019

41. Turizmin Sosyal Yaşam Üzerinde Etkileri

TURİZMİN SOSYAL-PSİKOLOJİK DİNAMİKLERİ, Duran, Erol Arslan, Cumhur, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.53-70, 2019

42. Kariyer Geliştirme ve İletişim

Turizm İletişimi, Şengül Serkan, Ulama Şevki, Türkay Oğuz, Editör, Detay Yayıncılık, ss.185-208, 2019

43. An Investigation of Augmented Reality Applications From The Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions Customers

Contemporary Issues in Economic and Financial Analysis Contemporary Issues in Behavioral Finance, Simon Grima, Ercan Özen, Hakan Boz, Jonathan Spiteri, Eleftherios Thalassinos, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, ss.55-66, 2019

44. What Colour and Light Do in Service Atmospherics : A Neuro-marketingPerspective

Atmospheric Turn in Culture and Tourism Place, Design and Process Impacts on Customer Behaviour, Marketing and Branding Adv ances in Culture, Tourism and Hospitality Research, Michael Volgger, Dieter Pfister, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.223-244, 2019

45. An Investigation of Augmented Reality Applications from the Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions of Customers

Contemporary Issues in Behavioral Finance, Grima Simon, Özen Ercan, Boz Hakan, Spiteri Jonathan, EleftheriosThalassinos, Editör, Emerald, Bingley, Bradford, ss.53-64, 2019

46. Yiyecek İçecek Endüstrisi

Menü Yönetimi, Temizkan Pınar, Cankül, Duran, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.17-38, 2019

47. Türk Edebiyatında Gastronomik Etkileşim, Gastronomik Deyimler, Atasözleri ve Mizah Öğeleri

Gastronomi Olgusuna Sosyolojik Bakış, Cevdet Avcıkurt,Mehmet Sarıoğlan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.85-104, 2019

48. Sağlık Turizmi

Alternatif Turizm, Aydın Şule, Eren Duygu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.73-97, 2019

49. Gönüllü Turizmi

TURİZMDE GÜNCELKONU VE EĞİLİMLERII, şule aydin,murat boz, Editör, detay yayıncılık, Ankara, ss.343-355, 2018

50. KARİYER GELİŞTİRME ve İLETİŞİM

TURİZM İLETİŞİMİ, Serkan ŞENGÜL,Şevki ULAMA,Oğuz TÜRKAY, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.185-208, 2018

51. İletişim Aracı Olarak Şikayet Siteleri

Turizm İletişimi, Serkan Şengül,Şevki Ulama,Oğuz Türkay, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.267-285, 2018

52. Assessing and Improving Service Delivery

International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology, İge Pırnar,Evla Mutlu Kesici,Melih Tütüncüoğlu,Metehan İğneci, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.7-14, 2017

53. Knowledge Management in Service Sector

International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology, İge Pırnar, Evla Mutlu Kesici, Melih Tütüncüoğlu, Metehan İğneci, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.204-211, 2017

54. Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi

Turizmde Çağdaş Yönetim Teknikleri, Fevzi Okumuş,Umut Avcı, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.213-248, 2017

55. Conflict Factors in The Distribution Channel (An Appliacation in Tourism Services) (Doçentlik Başvuru Sonrası)

Current Debates in Business Studies, Olcay Bige Aşkum, Selva Staub, Ozan Gönüllü, Editör, IJOPEC Publication Limited, Londob, ss.251-277, 2017

56. Turizm İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon

Turizm İşletmeciliği, Endüstriyel ve Yönetsel Boyutlar, Atilla Akbaba,Zafer Öter,Mehmet Emre Güler,Volkan Altıntaş, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.121-140, 2017

57. Seyahat İşletmetlerinin Küresel Pazarlara Giriş Stratejileri

Uluslararası Seyahat İşletmeciliği, Burhanettin Zengin, Mehmet Sarıışık, Cevdet Avcıkurt, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.225-247, 2017

58. İçsel Pazarlama, İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Açısından İnsan Kaynakları

Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi ve Uygulamaları, Nilüfer Şahin Perçin, Berrin Güzel, Şule Aydın Tükeltürk, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.3-21, 2016

59. Turizmde Elektronik Pazarlama

Turizm Pazarlaması, Bozkurt, Mesut Şahin, Bayram, Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.395-432, 2015

60. Turizmde Ulaştırma ve Havayolu İşletmeleri

Turizm İşletmeleri, Demirkol Şehnaz, Zengin Burhanettin, Editör, Değisim Yayınları, Sakarya, ss.219-244, 2015

61. Veri Tabanlı Pazarlama

Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, Kıılıç Burhan, Öter Zafer, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.137-157, 2015

62. Turizm İşletmelerinde Örgütsel Bağlılık

Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış, Sabuncuoğlu Zeyyat, Editör, Marmara Basım Yayın, İstanbul, ss.21-48, 2014
Metrikler

Yayın

153

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

96

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

64

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1327

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

46

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

30

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

299

Proje

6

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları