Makaleler
42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (26)
3. Semiotic Analysis of Table and Food Representation in Turkish Cinema in the Context of Migration Phenomenon: The Migration Trilogy Example
journal of travel and tourism research
, cilt.25, sa.25, ss.261-280, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Relationship Between Environmental Consumption Values and Attitude Factors for Green Practices
Turar Turizm ve Araştırma Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.4-28, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Restoranlarda Kullanılan Artırılmış Gerçeklik (AR) Uygulamalarının Hizmet Kalitesi Açısından Değerlendirilmesi
Kalite ve Yönetim Strateji Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.23-38, 2022 (Hakemli Dergi)
13. Kişisel Değerlerin Yeşil Pazarlama Faaliyetlerinde Bulunan Otel İşletmelerinde Yönelik Tutumlar Üzerindeki Etkileri
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.43, ss.613-652, 2020 (Hakemli Dergi)
15. Augmented Reality Applications in Tourism /
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY TOURISM RESEARCH
, cilt.3, sa.2, ss.107-122, 2019 (Hakemli Dergi)
16. Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medyanın Rolü
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research
, cilt.3, sa.4, ss.723-738, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Veren Üniversitelerin Ders Programlarının Kırsal Turizm Açısından İncelenmesi
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research
, cilt.3, sa.4, ss.498-516, 2019 (Hakemli Dergi)
22. Feasibility of Outdoor Sports İn Kartepe Within Alternative Tourism And Suggestions
Uluslararası Turizm, İşletme, Ekonomi Dergisi (IJTEBS)
, cilt.1, sa.2, ss.1-12, 2017 (Hakemli Dergi)
23. Kartepe’de Doğa Sporlarının Alternatif Turizm Amaçlı Kullanımı ve Sorunlarına Yönelik Çözüm Önerileri
International Journal of Tourism, Economic and Business Sciences
, cilt.1, sa.2, ss.1-12, 2017 (Hakemli Dergi)
24. Sürdürülebilir Kırsal Kalkınma İçin Yavaş Şehir Anlayışı Kandıra Örneği
IJSES-ULUSLARARASI SOSYAL VE EKONOMİK BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.41-51, 2016 (Hakemli Dergi)
25. The Differences Between the Attitudes of Male and Female Entrepreneurs in Forming Consumer Based Brand Equity
International Journal of Global Business
, cilt.9, ss.1-19, 2016 (Hakemli Dergi)
29. Cittaslow Movement for Sustainable Rural Development The Case of KANDIRA
IJSES
, 2016 (Hakemli Dergi)
31. Brand Loyalty and Consumer satisfaction Relations in Brand Positioning Strategies (A TORKU BRAND SAMPLE)
Journal of Global Strategic Management
, cilt.9, sa.2, ss.89-106, 2015 (Hakemli Dergi)
34. Determination of the Characteristics of Turlkish Managers A case Study in Five Star Hotels
Journal of International Business and Cultural Studies
, cilt.9, ss.12-26, 2015 (Hakemli Dergi)
35. Y Kuşağı Turistlerin Destinasyon İmaj Algıları Üzerine Bir Araştırma
International Periodical For The Languages Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.8, sa.6, ss.15-31, 2013 (Hakemli Dergi)
36. Residents Attitudes Toward Tourism Development A structural Model via Akcakoca Sample
International Journal of Human Sciences
, cilt.9, sa.2, ss.500-520, 2012 (Hakemli Dergi)
37. Şehirlerin Turistik Markalaşmasında Kalkınma Ajanslarının Rolü Bölge Planları Üzerine Bir Doküman İncelemesi
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.157-181, 2012 (Hakemli Dergi)
38. İş Yerinde Yaşanan Psikolojik Şiddetin Yapısı ve Boyutları 4 5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.169-186, 2008 (Hakemli Dergi)
40. Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme
EKEV Akademi Dergisi
, cilt.10, sa.29, ss.323-336, 2007 (Hakemli Dergi)
41. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliğine Yönelik İlişkin Bir Değerlendirme
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.14-24, 2007 (Hakemli Dergi)
42. Akçakoca'yı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Araştırması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.13, ss.74-99, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
46
1. The Use of Roquefort Cheese and Chocolate in Product Development Within the Scope of Food Pairing Theory
MTCON (The 6th Conference on Managing Tourism Across Continents), Türkiye, 30 Nisan - 03 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
2. Restoran İşletmelerinde Sürdürülebilir Mutfak Yönetim Süreci Üzerine Bir Durum Çalışması
3. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
3. YEREL MUTFAK HİZMETİ SUNAN İŞLETMELERE YÖNELİK ZİYARETÇİ DENEYİMLERİ: ŞANLIURFA MUTFAĞI
7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
8. The Effect of the Usage of Virtual Reality in Tourism Education on Learning Motivation
Global Conference on Services and Retail Management, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 10 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)
9. OTEL İŞLETMELERİNDE ÇEVRİMİÇİ DEĞERLENDİRMELERE YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ
International Marmara Social Sciences Congress, 19 - 20 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)
10. Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Destinasyonlar İçin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Bir Aratırma
3th C-IASOS 2019, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
11. Akıllı Şehirlerde Artırılmış Gerçeklik (AR) Kullanımı Örnek Olay Çalışması
20. Ulusal Turizm Kongresi - Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 16 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
13. Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Destinasyonlar İçin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma
III. International Applied Social Sciences Congress (C-iasoS – 2019), 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
14. Konaklama İşletmeleri Yöneticilerinin Artırılmış Gerçeklik (AR) ve Sanal Gerçeklik (VR) Uygulamalarına Karşı Görüşlerine Yönelik Bir Değerlendirme
International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences- ICTEBS, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. Evaluation of Environmental Effects of Plateau Tourism by Using Kano Model in the Context of Expectations of Local People From Tourism
3. International Rural Tourism and Development Congress, Muğla, Türkiye, 13 - 16 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
18. Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medya’nın Rolü
VIII. Ulusal IV. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 19 - 20 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
21. Bireysel Yenilikçilik ve Helal Turizm Ürün İlgilenimi Arasındaki İlişkiler
International Halal Tourism Congress, Antalya, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, cilt.1, ss.388-398, (Tam Metin Bildiri)
22. A Reseach on The Attitudes of Consumers for Franchising Food and Beverages,
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
23. Turizm Tanıtım Filmlerinde Gastronomik Unsurların Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
International Gastronomy Tourism Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
24. Research on The Evaluation of Consumer Attitude Factors for Halal Tourism Services
International Marmara Science and Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.1782-1792, (Tam Metin Bildiri)
26. Augmented Reality Practices In Tourism Sector
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
27. An Investigation of Augmented Reality Applications from the Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions of Customers
IASOS - International Social Sciences Congress, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
29. The Relationship Between Hedonic Consumption and Voluntary Simple Lifestyle Dimensions
International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
30. Conflict Factors in Distribution Channel (An Application in Tourism Services)
6. International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)
33. An Outlook on all inclusive system as a product diversification strategy in terms of consumer attitudes (Doçentlik Başvuru Sonrası)
12.International Strategic Management Conference, 28 Ekim - 30 Kasım 2016, cilt.1, ss.679-688, (Tam Metin Bildiri)
34. The Differences Between the Attitudes of Male and Female Entrepreneurs in Forming Consumer Based Brand Equity
Eight Annual International Conference on Global Business, 24 - 26 Haziran 2016
35. The Differences Between the Attitudies of Male and Female Entrepreneuers in Forming Consumer Based Brand Equity
8th Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, and Health, 24 - 25 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
36. The Differences Between The Attitudes Of Male And Female Entrepreneurs In Forming Consumer Based Brand Equity Bu bildiri kongrede en iyi makale olarak ödül almış uluslararası bir dergide yayınlanmıştır
Eight Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, andHealth, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 25 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
37. A Comparison Between A Thermal Town Karlovy Vary Which Is Architecturally Structured With Its Natural Characteristics And The Winter City Erzurum
International Winter Cities Symposium, Erzurum, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)
41. Brand awareness brand personality brand loyalty and consumer satisfaction relations in brand positioning strategies A TORKU brand sample
5th International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management, 10 - 12 Aralık 2015, (Tam Metin Bildiri)
42. The Evaluation of Urban Aesthetics Perspective of Tourism: A Case Study of Bosnia and Herzegovina
International Tourism and Hospitality Management Conference, 30 Eylül - 04 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
43. Turizmin Estetik Açıdan Değerlendirilmesinde Bosna Hersek Örneği The Evalation of Urban Aesthetics Perspective of Tourısm Acase of Study of Bosnıa Herzegovina
ITHMC Uluslararası Turizm Kongresi, Sarayova, Bosna-Hersek, 30 Eylül - 04 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
44. Brand Awareness Brand Personality Brand Loyalty And Consumer Satisfaction Relations In Brand Positioning Strategies A Torku Brand Sample En iyi bildiri ödülü alarak Journal of Global Strategic Management dergisinde yayınlanmıştır Bu Bölümde Puanlandırılmamıştır
5th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Aralık 2015, (Tam Metin Bildiri)
45. Edebiyatın Pazarlama Aracı Olarak Turizm Amaçlı Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
13. Ulusal Turizm Kongresi, Türkiye, 9 - 13 Mart 2012, ss.1-22, (Tam Metin Bildiri)
46. Otel İşletmelerinde Kadınların Üst ve Tepe Yönetime Yükseltilmesinde Cam Tavan Etkisi Üzerine Bir Araştırma
15.Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2007, ss.312-319, (Özet Bildiri)
Kitaplar
62
1. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA YAPAY ZEKÂ’NIN (AI) ROLÜ
PAZARLAMADA DİJİTALLEŞME VE YAPAY ZEKÂ, KOÇ ERDOĞAN, AKEL GÖKHAN, YAZICI AYYILDIZ AHU, Editör, Detay Yayıncılık, ss.227-249, 2025
3. Yerel Mutfak Hizmeti Sunan İşletmelere Yönelik Ziyaretçi Deneyimleri: Şanlıurfa Mutfağı
SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ, ALPTEKİN SÖKMEN,ÇAĞDAŞ AYDIN, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.1111-1130, 2024
5. A Case Study on Smart Hotel Technologies
Advances in Managing Tourism Across Continents Vol. 4, , Editör, Detay Yayıncılık, ss.202-217, 2024
6. Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamalar
Turizmde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı, , Editör, Paradigma, ss.23-48, 2024
8. Disiplinlerarası Yaklaşımla Kültürel Miras Yönetimi
Paradigma, 2023
9. Kültürel Miras Alanlarının Sorunları
Disiplinlerarası Yaklaşımla Kültürel Miras Yönetimi, Diker,Oğuz; Özkul,Emrah; Küçükltan Derman, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.261-284, 2023
10. Turizmde İşgören Hakları
Turizmde İnsan Hakları, Başkan, Kürşat, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.39-83, 2023
11. Uluslararası Pazarlamada Ekonomik Çevre
Uluslararası Pazarlama Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Erdoğan Koç, Ahu Yazıcı Ayyıldız, Editör, Seçkin yayıncılık, ss.195-228, 2023
12. Restoran İşletmelerinde Sürdürülebilir Mutfak Yönetim Süreci Üzerine Bir Durum Çalışması
Turizmde Yeni Trendler, Gökçe, A.; Coşkun, G.; Eker, N.; Dilmaç, E. ve Çolak, O., Editör, Özgür Yayınları, ss.259-276, 2023
13. An Alternative Model of Living: Smart Eco-cities
Smart Cities for Sustainability, El Amine Abdelli, M., Sghaier, A., Akbaba, A., Gamoura, S.C. and Mohammadian, H.D, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.33-48, 2023
14. Uluslararası Pazarlamada Ekonomik Çevre
Uluslararası Pazarlama Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Erdoğan Koç, Ahu Yazıcı Ayyıldız, Editör, Seçkin Yayıncılık, ss.195-228, 2023
15. Restoran İşletmelerinde Sürdürülebilir Mutfak Yönetim Süreci Üzerine Bir Durum Çalışması
Turizmde Yeni Trendler, Gökçe, Arif; Çoşkun, Güliz; Eker, Nuray; Dilmaç Eminsafa; Çolak Oğuz, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.259-273, 2023
17. Turizmde İşgören Hakları
Turizmde İnsan Hakları, Kürşat Başkan, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.39-83, 2023
18. Uluslararası Pazarlamada Ekonomik Çevre
Uluslararası Pazarlama Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Koç, Erdoğan ; Ayyıldız Yazıcı, Ahu, Editör, Seçkin, Ankara, ss.195-228, 2023
20. Gastronomi ve Dergiler
Gastronomi ve Medya, Şengül, Serkan; Kurnaz, Alper, Editör, Detay Yayıncılık, ss.181-196, 2022
21. Fotoğraf Turizmi
Örnek Olaylarla Niş Turizm, Canan Tanrısever, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.190-224, 2022
23. Turizmde Araştırma Önerisi Yazma
Turizm ve Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Akbaba Atilla, Fatma Lorcu, Senem Yazıcı, Editör, Detay Yayıncılık, ss.114-127, 2022
24. Hizmet Hatalarını Önlemede Hizmet Garantileri
Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri, Eren Duygu, Demirel İli Nilgün, Tekeli Kırıcı Ezgi, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.98-116, 2022
27. İnsan Yönetiminde Motivasyon Açısından Pozitif Psikoloji: Duyguların Yönetimi ve Örgütsel Bağlılık İlişkisi
İnsan Kaynakları Yönetimi: Strateji, Politika ve Uygulamalar Kapsamında Davranışsal Bir Yaklaşım, Örnek, Ali Şahin, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.483-508, 2021
28. Uluslararası Otel İşletmelerinde Kurumsal Sosyal Sorumuluk
Uluslararası Otel İşletmeleri ve Yönetimi, Osman Nuri Özdoğan, Editör, Detay Yayıncılık , Ankara, ss.191-218, 2020
30. Kritik Olaylar Yöntemi
Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Murat Aksu,Oğuz Diker,Erdem Temeloğlu,Özge Demirbulat, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.43-54, 2020
31. LQI
Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Murat Aksu,Oğuz Diker,Erdem Temeloğlu,Özge Demirbulat, Editör, Detay Yayıncılık , Ankara, ss.105-114, 2020
32. Protokol Türleri ve Protokol Sıra Düzenleri
Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Bilsen Bilgili, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.20-40, 2020
33. Uluslararası Otel İşletmelerinde Kurumsal Sosyal Sorumuluk
Uluslararası Otel İşletmeleri ve Yönetimi, Özdoğan, Osman Nuri, Editör, Detay Yayıncılık, ss.191-218, 2020
34. Uluslararası Otel İşletmelerinde Kurumsal Sosyal Sorumuluk
Uluslararası Otel İşletmeleri ve Yönetimi, Osman Nuri Özdoğan, Editör, Detay Yayıncılık, ss.191-218, 2020
35. LQI
Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Aksu Murat Diker Oğuz Temeloğlu,Erdem Güdü Demirbulat Özge, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.105-114, 2020
38. Kritik Olaylar Yöntemi
Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Aksu Murat Diker Oğuz Temeloğlu, Erdem Güdü Demirbulat Özge, Editör, Detay Yayıncılık, ss.43-54, 2020
40. Kahvaltı Hazırlama
Profesyonel Aşçılık, Elif Denizci, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-20, 2019
41. Turizmin Sosyal Yaşam Üzerinde Etkileri
TURİZMİN SOSYAL-PSİKOLOJİK DİNAMİKLERİ, Duran, Erol Arslan, Cumhur, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.53-70, 2019
42. Kariyer Geliştirme ve İletişim
Turizm İletişimi, Şengül Serkan, Ulama Şevki, Türkay Oğuz, Editör, Detay Yayıncılık, ss.185-208, 2019
43. An Investigation of Augmented Reality Applications From The Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions Customers
Contemporary Issues in Economic and Financial Analysis Contemporary Issues in Behavioral Finance, Simon Grima, Ercan Özen, Hakan Boz, Jonathan Spiteri, Eleftherios Thalassinos, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, ss.55-66, 2019
44. What Colour and Light Do in Service Atmospherics : A Neuro-marketingPerspective
Atmospheric Turn in Culture and Tourism Place, Design and Process Impacts on Customer Behaviour, Marketing and Branding Adv ances in Culture, Tourism and Hospitality Research, Michael Volgger, Dieter Pfister, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.223-244, 2019
45. An Investigation of Augmented Reality Applications from the Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions of Customers
Contemporary Issues in Behavioral Finance, Grima Simon, Özen Ercan, Boz Hakan, Spiteri Jonathan, EleftheriosThalassinos, Editör, Emerald, Bingley, Bradford, ss.53-64, 2019
46. Yiyecek İçecek Endüstrisi
Menü Yönetimi, Temizkan Pınar, Cankül, Duran, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.17-38, 2019
47. Türk Edebiyatında Gastronomik Etkileşim, Gastronomik Deyimler, Atasözleri ve Mizah Öğeleri
Gastronomi Olgusuna Sosyolojik Bakış, Cevdet Avcıkurt,Mehmet Sarıoğlan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.85-104, 2019
48. Sağlık Turizmi
Alternatif Turizm, Aydın Şule, Eren Duygu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.73-97, 2019
49. Gönüllü Turizmi
TURİZMDE GÜNCELKONU VE EĞİLİMLERII, şule aydin,murat boz, Editör, detay yayıncılık, Ankara, ss.343-355, 2018
50. KARİYER GELİŞTİRME ve İLETİŞİM
TURİZM İLETİŞİMİ, Serkan ŞENGÜL,Şevki ULAMA,Oğuz TÜRKAY, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.185-208, 2018
52. Assessing and Improving Service Delivery
International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology, İge Pırnar,Evla Mutlu Kesici,Melih Tütüncüoğlu,Metehan İğneci, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.7-14, 2017
53. Knowledge Management in Service Sector
International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology, İge Pırnar, Evla Mutlu Kesici, Melih Tütüncüoğlu, Metehan İğneci, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.204-211, 2017
54. Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi
Turizmde Çağdaş Yönetim Teknikleri, Fevzi Okumuş,Umut Avcı, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.213-248, 2017
56. Turizm İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon
Turizm İşletmeciliği, Endüstriyel ve Yönetsel Boyutlar, Atilla Akbaba,Zafer Öter,Mehmet Emre Güler,Volkan Altıntaş, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.121-140, 2017
58. İçsel Pazarlama, İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Açısından İnsan Kaynakları
Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi ve Uygulamaları, Nilüfer Şahin Perçin, Berrin Güzel, Şule Aydın Tükeltürk, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.3-21, 2016
59. Turizmde Elektronik Pazarlama
Turizm Pazarlaması, Bozkurt, Mesut Şahin, Bayram, Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.395-432, 2015
60. Turizmde Ulaştırma ve Havayolu İşletmeleri
Turizm İşletmeleri, Demirkol Şehnaz, Zengin Burhanettin, Editör, Değisim Yayınları, Sakarya, ss.219-244, 2015
61. Veri Tabanlı Pazarlama
Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, Kıılıç Burhan, Öter Zafer, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.137-157, 2015
62. Turizm İşletmelerinde Örgütsel Bağlılık
Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış, Sabuncuoğlu Zeyyat, Editör, Marmara Basım Yayın, İstanbul, ss.21-48, 2014
Ansiklopedide Bölümler
3
1. Turizm Ansiklopedisi- Türkiye Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları
Detay Yayıncılık, ss., 2019
2. Turizm Ansiklopedisi- Türkiye Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları
Detay Yayıncılık, ss., 2019
3. The Encyclopedia of Sustainable Tourism
UK: CAB, ss., 2015
Metrikler
Yayın (WoS)
7
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
96
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
64
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
1327
H-İndeks (Scholar)
18
Atıf (TrDizin)
46
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
30
H-İndeks (Sobiad)
3
Atıf (Diğer Toplam)
299
Proje
6
Tez Danışmanlığı
7