Eğitim Bilgileri
2004 - 2010
2004 - 2010Doktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Anadolu Üniversitesi, Turizm Ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
Şehir turizmi ve kültür: Yabancı turistlerin kültürel bir destinasyon olarak İstanbul’xxu değerlendirmeleri üzerine bir araştırma
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Turizm ve Otel İşletmeciliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları
2017 - 2024
2017 - 2024Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları
2011 - 2017
2011 - 2017Yrd. Doç. Dr.
Trakya Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2010 - 2011
2010 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Beykent Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
2007 - 2010
2007 - 2010Araştırma Görevlisi
Beykent Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
Yönetimsel Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları
2019 - 2019
2019 - 2019Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Gastronomi ve Mutfak Sanatları
2014 - 2017
2014 - 2017Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Trakya Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
Yerel yiyecek deneyiminin destinasyon sadakatine etkisinde mental iyi oluşun aracılık rolü
Uca S. (Danışman)
S.Karahan(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Endüstriyel miras alanlarında ziyaret deneyimi, deneyim kalitesi ve destinasyon imajı arasındaki ilişki: Kocaeli SEKA Kağıt ve Bilim Müzesi :rneği
Uca S. (Danışman)
M.Uzun(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Gökçeada Destinasyonunda Aşırı Turizm ve Paylaşım Ekonomisi
Uca S. (Danışman)
T.GÜDÜK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
GLAMPİNG TURİZMİ KAPSAMINDA YAPILAN KONAKLAMA DENEYİMLERİNİN DENEYİMSEL KALİTE PERSPEKTİFİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uca S. (Danışman)
K.ALPASLAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Gıda atığı olarak narenciye kabukları ile zenginleştirilmiş keklerin duyusal özelliklerinin tüketici tutumları ve satın alma niyetine etkisi
Uca S. (Danışman)
A.AKÇAY(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka imajı ve marka güveni üzerindeki etkileri: Havayolları örneği
Uca S. (Danışman)
S.CESUR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Marka deneyiminin marka aşkı üzerindeki etkisi: Türk Hava Yolları örneği
Uca S. (Danışman)
C.ALTAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Youtube seyahat vloglarına yönelik algıların destinasyon seçimine etkisi: Kişilik tiplerinin düzenleyicilik rolü
Uca S. (Danışman)
B.ŞAHİN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Sosyal medya fenomenlerinin rol aldığı turistik ürün tanıtımlarının x, y ve z kuşağı tüketici algısı ve satın alma niyetine etkisi
Uca S. (Danışman)
E.KARA(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Kültürel mirasın korunması konusunda yerel halkın tutumları: Assos örneği
Uca S. (Danışman)
G.UZUN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Renk faktörünün içeceklere yönelik görsel ve tatsal algılar üzerindeki etkisi
Uca S. (Danışman)
S.KARAHAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Şehir otellerinde otel estetiği deneyimi ve müşteri sadakati ilişkisi üzerine bir araştırma
Uca S. (Danışman)
M.KARADENİZ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Kocaeli ilinin bir inanç turizm destinasyonu olarak geliştirilmesinde profesyonel turist rehberlerinin bakış açısı
Uca S. (Danışman)
H.AKYÜZ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Franchise kahve işletmelerinde hizmet kalitesi, marka adı, marka güveni ve marka imajı arasındaki ilişkiler
Uca S. (Danışman)
M.UZUN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Deneyimsel kalite algısı ve tatmin: Dokufest festivali örneği
Uca S. (Danışman)
E.BÜTÜÇ(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Destinasyon pazarlaması kapsamında marka aşkı ile destinasyon marka sadakati arasındaki ilişki
Uca S. (Danışman)
A.SERCAN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Birinci sınıf restoranların web sitelerinin tasarım ve pazarlama faaliyetleri açısından değerlendirilmesi
Uca S. (Danışman)
T.GÜDÜK(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Marka performansının, kültürün ve marka kişiliğinin marka sadakati üzerine etkisi: İstanbul'daki beş yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
Uca S. (Danışman)
Ç.UNURLU(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Enez yöresinin turizm işletmeleri açısından gelişme perspektifleri
Uca S. (Danışman)
U.KEREM(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Marka Kişiliği ve Türkiye’de Faaliyet Gösteren Bankaların Marka Kişilikleri Üzerine Bir Araştırma
Uca S. (Danışman)
G.Emrah(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. AI-Powered Digital Solutions in Food Safety: the GastroBlue Example
DEMİRAL Y. M., KARAHAN S., UCA KARACABEY S., ÖZKUL E.
International Journal on Food System Dynamics , 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20252. EATING GREEN, STAYING SAFE: HOW MASLOW’S NEEDS SHAPE CONSUMER INTENTIONS TOWARD GREEN RESTAURANTS IN TÜRKIYE
GENCELİ D., UCA S., AKAY E.
GEOJOURNAL OF TOURISM AND GEOSITES
, cilt.59, sa.2, ss.693-702, 2025 (Scopus)
2024
20243. Travel insurance behaviors of digital nomads
Genceli D., YÜKSEK G., UCA S.
WORLDWIDE HOSPITALITY AND TOURISM THEMES
, cilt.16, sa.3, ss.365-374, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20244. The effect of tourists’ relationship with nature on global social responsibility awareness within the scope of last chance tourism
Kumlu S. T., Samancıoğlu E., Uca S.
Journal of Tourism Leisure and Hospitality , cilt.6, sa.1, ss.1-16, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Müze Ziyaretçi Deneyimi ve Destinasyon İmajı Ölçeklerinin Uygulanabilirliği Üzerine Bir Araştırma
Uzun M., Uca S.
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.24-40, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20236. The Effect of Individual Innovativeness on Gastronomic Experience and Purchase Intention in the Foods of the Future
Kumlu S. T., Dülger Altıner D., Uca S., Samancıoğlu E.
Journal of Tourism Intelligence and Smartness
, cilt.6, sa.3, ss.177-188, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Gaziantep Yöresel Lezzetleri İle İlgili YouTube Videolarının İçerik Analizi
KARAHAN S., Uzun G., UCA S.
Journal of Tourism Intelligence and Smartness , cilt.6, sa.1, ss.1-16, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Çevrimiçi Rehberli Sanal Turlara Katılan Ziyaretçi Deneyimleri : Airbnb Örneği
Uca S., Karahan S.
Journal of Hospitality and Tourism Issues , cilt.4, sa.2, ss.108-122, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. PAYLAŞIM EKONOMİSİ KAPSAMINDA YAPILAN KONAKLAMA DENEYİMLERİNİN ÖZ BELİRLEME TEORİSİ PERSPEKTİFİ İLE İNCELENMESİ: COUCHSURFING ÖRNEĞİ
KARAHAN S., UCA S., ÖZKUL E.
Çatalhöyük Uluslararası Turizm ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , sa.8, ss.33-46, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202210. Disleksi Vakasının Teorik Çerçevede İncelenmesi: “Yerdeki Yıldızlar” Filmi Üzerine Nitel Bir Araştırma
Karahan S., Uca S.
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.13, ss.70-91, 2022 (Hakemsiz Dergi)
2022
202211. Nitel Araştırmalarda Görüşme Türleri ve Görüşme Tekniklerinin Uygulanma Süreci
Karahan S., Uca S., Güdük T.
Nitel Sosyal Bilimler , cilt.4, sa.1, ss.78-101, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. RESTORANLARDA KULLANILAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AR) UYGULAMALARININ HİZMET KALİTESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Kumlu S. T., ÖZKUL E., UCA S.
Trakya Üniversitesi Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.23-38, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202113. İLKEL ÇAĞLARDAN GÜNÜMÜZE GASTRONOMİ KÜLTÜRÜNDE DİN ETKİSİ (RELIGIOUS EFFECTS ON GASTRONOMY CULTURE FROM PRIMITIVE AGES TO PRESENT)
Uca S., Yüncü H. R.
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, cilt.4, sa.2, ss.526-537, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. THE MEDIATING ROLE OF INTERNAL MARKET ORIENTATION ON THE RELATIONSHIP BETWEEN PERCEIVED SERVICE QUALITY AND JOB SATISFACTION: THE CASE OF TURKISH HOTEL COMPANIES
UCA S., TÜZÜNKAN D., YÜKSEK G.
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, ss.471-492, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Profesyonel Turist Rehberlerinin Kaçak Rehberlik Faaliyetlerini Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma
ŞAHİN B., KAYA S., CESUR S., ÖZKUL E., UCA S.
Troy Academy , cilt.6, sa.1, ss.232-248, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Sakin Şehirler Yerel Halk için de Sakin mi? Uzundere Örneğinde Yaklaşma-Kaçınma Çatışması
Bilgili B., Uca S., Karahan S.
Uluslararası Kırsal Turizm ve Kalkınma Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.39-48, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202017. AKDENIZ TURIZM DESTINASYONLARININ ÇEVRESEL PERFORMANS ENDEKSINE (2020) GÖRE EKOLOJIK PERFORMANSLARI: Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi Ile Bir Degerlendirme
Uca S., Yüncü H. R.
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , cilt.3, sa.2, ss.299-310, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202018. OTELLERDE ESTETİK DENEYİM VE MÜŞTERİ TATMİNİ İLİŞKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
Yüksek G., Uca S., Kalyoncu M.
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel , cilt.3, sa.2, ss.311-322, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202019. Otellerde Estetik Deneyim ve Müşteri Tatmini İlişkisi: Eskişehir Örneği (The Relationship between Aesthetic Experience and Customer Satisfaction in Hotels: The Case of Eskişehir)
YÜKSEK G., UCA S., KALYONCU M.
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel , 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202020. A NEW STRATEGY TO CREATE COMPETITIVE ADVANTAGE INTHE SCOPE OF HEALTH TOURISM: ”HIPPOTHERAPYAPPLICATIONS”
Uca S., Balıkçı E., Dülger Altıner D.
GSI JOURNALS SERIE B: ADVANCEMENTS IN BUSINESS AND ECONOMICS
, cilt.2, sa.2, ss.1-18, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202021. Destinasyonlar İçin Marka Aşkının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği
Uca S., Tüzünkan D.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.8, sa.1, ss.278-290, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201922. DOĞAL KAYNAKLARA DAYALI TURİZM: ORDU İLİ VE JUKKASJARVİ ÖRNEKLERİ
Şengül F., Akyüz H., Uca S.
Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.23-34, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
201723. The effect of culture on brand loyalty through brand performance and brand personality
Unurlu C., Uca S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM RESEARCH
, cilt.19, ss.672-681, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
201724. Evaluation of the Websites of the First-Class Restaurants in terms of Design and Marketing Activities
GÜDÜK T., UCA S.
Journal of Tourism – Studies and Research in Tourism (REVISTA DE TURISM) , ss.1-8, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201725. A Study on the Effects of Demographic Factors on Hotel Selection Process
Uca S., Altıntaş V., Tüzünkan D., Toanoglou M.
International Journal of Tourism Sciences , cilt.17, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201626. Edirne İli ne Özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasinda Sosyal Medyanin Rolü Instagram da Edirne İline Yönelik Etiketlemeler Üzerine Bir İçerik Analizi
Uca Özer S., Albayrak A., Güdük T.
International Journal of Social and Economic Sciences , cilt.6, ss.71-80, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201527. Şehir Pazarlaması Kapsamında Marka Kişiliği ve Marka Sadakati İlişkisi Edirne İli Örneği
UCA ÖZER S.
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, ss.118-136, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201528. İstanbul da Faaliyet Gösteren Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinin Müşteri Sadakat Programlarının İçerik Analizi
UCA ÖZER S.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İİBF Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, ss.134-157, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201529. Sosyal Ağlar ve Sosyal Medya Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
BOZ M., UCA ÖZER S.
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal , cilt.3, ss.89-103, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201430. Turizm Destinasyonlarında Sürdürülebilirliğe Yönelik Yeni Bir Yaklaşım Sakin Şehirler Slow Cities Zeytinbağı Trilye na Yönelik Bir Uygulama Önerisi
Uca S., Arıkan I.
Turizm ve Qonaqperverlik Tedqiqatları – Tourism and Hospitality Studies
, cilt.4, ss.4-15, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201431. KÜLTÜREL BİR DESTİNASYON OLARAK EDİRNE Yabancı Turist Potansiyelini Belirlemeye Yönelik Bir Tahmin Forecast Analizi
Uca S., Çavuşgil Köse B., Küçükaltan K. D.
Social Sciences Research Journal , cilt.3, sa.1, ss.1-11, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201332. A Research on the Relationship Between Brand Experience and Brand Name With Customer Satisfaction
Uca Özer S., Çavuşgil Köse B.
Journal of Tourism and Hospitality Management , cilt.1, ss.10-21, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201233. Havayolu Şirketlerinin Marka Kişiliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Uca S., Ersoy E. G.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , cilt.23, sa.2, ss.173-186, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201234. Dark Tourism in Gallipoli Forecast Analysis to Determine Potential of Australian Visitors
Uca Özer S., Ersoy E. G., Tüzünkan D.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , cilt.41, ss.386-393, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201235. Gay Men and Tourism Gay Men s Tourism Perspectives and Expectations
Ersoy E. G., Uca Özer S., Tüzünkan D.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.41, ss.394-401, 2012 (Hakemli Dergi)
2008
200836. Effective Factors in the Constitution of Leadership Styles A Study of Turkish Hotel Managers
Akoğlan Kozak M., Uca Özer S.
Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research
, cilt.19, ss.117-134, 2008 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. The Role of Female Vendors in Consumer Perceptions of Street Food
AKÇAY A., UCA S.
4th INTERNATIONAL CONGRESS OF NEW GENERATIONS AND NEW TRENDS IN TOURISM, Sakarya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
2025
20252. A DIGITAL RESPONSE TO FOOD WASTE: FOOD PAIRING THEORY AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE INTEGRATION
COŞKUN E. İ., GÜZEY K., UCA KARACABEY S.
ASES INTERNATIONAL EUROPEAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Almanya, 12 - 14 Kasım 2025, (Tam Metin Bildiri)
2025
20253. Gastronomide Teknolojik Determinizm Üzerine Bir Değerlendirme
ÇELEBİ E., UCA KARACABEY S.
23. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Türkiye, 08 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
2025
20254. Yerel Mutfakların Korunması Sürecinde Şeflerin Rolüne Yönelik Bir Araştırma Önerisi
ARSLAN G., UCA KARACABEY S.
23. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Türkiye, 08 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
2025
20255. Yerel Gastronomi Hikâyelerinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Cinsiyetin Düzenleyici Rolü -Bir Araştırma Tasarımı
FEYZİOĞLU S., UCA KARACABEY S.
23. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Türkiye, 08 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
2025
20256. The Use of Roquefort Cheese and Chocolate in Product Development Within the Scope of Food Pairing Theory
GÜZEY K., COŞKUN E. İ., DEMİRAL Y. M., UCA KARACABEY S., ÖZKUL E.
MTCON (The 6th Conference on Managing Tourism Across Continents), Türkiye, 30 Nisan - 03 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
2024
20247. Gastronomi Turizminin Gelişiminde Yerel İşletmelerin Rolü: Kocaeli Tatlı Güven Örneği
Güzey K., Demiral Y. M., Akçiçek A., Uca S.
8. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Aydın, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2024, (Yayınlanmadı)
2024
20248. Türkiye’de Yemek Kültürü Üzerine Yapılmış Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Uzun G., Uca S.
8. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Aydın, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2024, (Yayınlanmadı)
2023
20239. Restoran İşletmelerinde Sürdürülebilir Mutfak Yönetim Süreci Üzerine Bir Durum Çalışması
ÇETİN H. C., UCA S., ÖZKUL E., AKÇİÇEK A.
3. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202310. Endüstriyel Miras Alanlarına İlişkin Yapılan Bilimsel Yayınlara Yönelik Bir Değerlendirme
Uzun M., UCA S.
3. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202311. VEGANLARIN BESLENME ALIŞKANLIKLARI VE BİTKİSEL BAZLI SÜT TERCİHLERİNE YÖNELİK ARAŞTIRMA
Büyük Z., UCA S., DÜLGER ALTINER D.
7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202312. TEMEL SANAT EĞİTİMİ DERSİNİN GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI ÖĞRENCİLERİNİN ESTETİK ALGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
DİKEÇ İ. E., UCA S.
7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202313. YEREL MUTFAK HİZMETİ SUNAN İŞLETMELERE YÖNELİK ZİYARETÇİ DENEYİMLERİ: ŞANLIURFA MUTFAĞI
KARAHAN S., UCA S., ÖZKUL E.
7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202314. KOCAELİ SIFIR ATIK FESTİVALİ’NE KATILAN KATILIMCILARIN GIDA ATIĞINA YÖNELİK FARKINDALIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Akçay A., UCA S.
7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202315. Sürdürülebilir Gastronomi Kapsamında Yeni İskandinav Mutfak Akımı’nın Değerlendirilmesi: İstanbul’daki Restoranlara Yönelik Bir Uygulama Önerisi
Ağun N., UCA S.
21. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Türkiye, 11 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202316. Yaşam Tarzlarının Dijital Detoks Turizmine Katılım Motivasyonları Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma Tasarısı
Alpaslan K., UCA S.
21. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Türkiye, 11 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)
2022
202217. Göç ve Kentleşme-Mutfak Kültürü Etkileşiminde Kadının Rolü
Yılmaz G., Uca S., Özkul E.
The 3th Conference on Managing Tourism Across Continents – Tourism for a better World (MTCON’22), Antalya, Türkiye, 24 Mart 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
202218. The role of women in migration and urbanization-culinary culture interaction
YILMAZ G., UCA S., ÖZKUL E.
MTCON, 24 Mart 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
202119. COVID-19 KAYGISININ DUYGUSAL YEME DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
AKÇAY A., UCA S., ÖZKUL E.
V. ULUSLARARASI GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Sakarya, Türkiye, 07 Ekim 2021, ss.596-610, (Tam Metin Bildiri)
2021
202120. COVID-19 Kaygısının Duygusal Yeme Davranışı Üzerindeki Etkisi
Akçay A., UCA S., ÖZKUL E.
UGTAK - Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, 07 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
202021. GASTRONOMİ TURİZMİNDE TURİSTİK ÇEKİCİLİK UNSURU: İSTANBUL SOKAK LEZZETLERİ
Kara E., UCA S.
International Marmara Social Sciences Congress, 19 - 20 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
202022. TURİZMDE ETKİNLİK PAZARLAMASI KONUSUNDA YAPILAN ARAŞTIRMALARA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME
Altan C., UCA S.
International Marmara Social Sciences Congress, 19 - 20 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
202023. OTEL İŞLETMELERİNDE ÇEVRİMİÇİ DEĞERLENDİRMELERE YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ
Karadeniz M., UCA S., ÖZKUL E.
International Marmara Social Sciences Congress, 19 - 20 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)
2019
201924. Hizmet Kalitesi, Marka Adı, Marka Güveni ve Marka İmajı Ölçeklerinin Zincir Yiyecek İçecek İşletmelerinde Uygulanabilirliği Üzerine Bir Araştırma
UCA S., BİLGİLİ B., Uzun M.
IMASCON-2019, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
2019
201925. DOĞAL KAYNAKLARA DAYALI TURİZM: ORDU İLİ VE JUKKASJARVİ ÖRNEKLERİ
ŞENGÜL F., AKYÜZ H., UCA S.
IMASCON 2019, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201926. HİZMET KALİTESİ, MARKA ADI, MARKA GÜVENİ VE MARKA İMAJI ÖLÇEKLERİNİN ZİNCİR YİYECEK-İÇECEK İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
UCA S., BİLGİLİ B., UZUN M.
IMASCON 2019, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201927. Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Destinasyonlar İçin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Bir Aratırma
Avcı E., BİLGİLİ B., ÖZKUL E., UCA S.
3th C-IASOS 2019, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
2019
201928. ÇÖLYAK HASTALARININ YİYECEK-İÇECEK İŞLETMELERİNDEN BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Kök A., Karahan S., Uca S.
Uluslararası Gastronomi Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201929. WEB SITES AS MARKETING TOOL - “A Content Analysis of Turkish Wine Companies’xx Websites”
YÜNCÜ H. R., UCA S.
6th International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society, 24 - 25 Ekim 2019, ss.133-143, (Tam Metin Bildiri)
2019
201930. YİYECEK-İÇECEK İŞLETMELERİNİN WEB SİTELERİNİN PAZARLAMA KARMASI (7P) UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: ESKİŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ
Kiş B., TÜZÜNKAN D., UCA S.
20. Ulusal Turizm Kongresi, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201931. Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Destinasyonlar İçin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma
Avcı E., BİLGİLİ B., ÖZKUL E., UCA S.
III. International Applied Social Sciences Congress (C-iasoS – 2019), 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201932. Küresel Havayolu İttifaklarına Bağlı Olarak Faaliyet Gösteren Havayolu Firmalarının Müşteri Sadakat Programlarına Yönelik İçerik Analizi
UCA S., ALTINTAŞ V., TÜZÜNKAN D.
III. International Applied Social Sciences Congress (C-iasoS – 2019), 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201933. Sakin Şehirler Yerel Halk İçin de Sakin mi?Uzundere Örneğinde Yaklaşma-Kaçınma Çatışması
BİLGİLİ B., UCA S., Karahan S.
III. International Rural Tourism and Development Congress, 13 - 15 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201934. Kültürel Miras Madenciliği: Kocaeli Ilinin Kültür Varliklarina Yönelik Bir Değerlendirme
Akyüz H., Karahan S., Uca S.
Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201935. Sakin Şehirler Yerel Halk İçin de Sakin mi? Uzundere Örneğinden Yaklaşma Kaçınma Çatışması
BİLGİLİ B., UCA S., Karahan s.
3rd Rural Tourism and Development Congress, 13 - 16 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
201836. The Effects of Brand Experience on Brand Love in Food and Beverage Sector: A Research on Starbucks
UCA S., KUMLU S. T., UZUN G., SCALERA F.
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201837. Social Media Marketing in Restaurants: An Evaluation of Michelin-Starred Restaurants
TÜZÜNKAN D., UCA S., ALBAYRAK A., TOANOGLOU M.
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201838. Engellerde Yeni Umut: Hippoterapi
Balıkçı E., Dülger Altıner D., Uca S.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON 2018), Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.379-384, (Tam Metin Bildiri)
2018
201839. Hippoterapi Uygulamalarında Dengeli Beslenmenin Önemi
Dülger Altıner D., Balıkçı E., Uca S.
IMASCONGRESS – Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201840. Engellerde Yeni Umut
Balıkçı E., Dülger Altıner D., Uca S.
IMASCONGRESS – Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201841. The Effects of Brand Experıence on Brand Love in Food and Beverage Sector: A Research on Starbucks
UCA S., Uzun G., KUMLU S. T.
International Gastronomy Tourism Study Congress, Türkiye, 20 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201842. BEDENSEL VE ZİHİNSEL ENGELLİOLGULARDA HİPPOTERAPİ UYGULAMALARIVE BU OLGULARIN ÖZEL BESLENME İLEDESTEKLENMESİ
DÜLGER ALTINER D., BALIKÇI E., UCA S.
1st INTERNATIONAL HEALTH SCIENCE AND LIFE CONGRESS (IHSLC 2018), Isparta, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.196-197, (Özet Bildiri)
2018
201843. ENGEL TANIMAYAN TERAPİ: HİPPOTERAPİ
BALIKÇI E., DÜLGER ALTINER D., UCA S.
1st INTERNATIONAL HEALTH SCIENCE AND LIFE CONGRESS (IHSLC 2018), Isparta, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.196, (Özet Bildiri)
2018
201844. Kırsal Turizmin Gelişimi İçin Bir Öneri: Katılım Öncesi Yardım Aracı Programı
Uca S., Albayrak A.
7.Ulusal Kırsal Turizm Kongresi, Muğla, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201845. A New Strategy to Create Competitive Advantage in the Health Tourism: Hippotherapy
UCA S., BALIKÇI E., DÜLGER ALTINER D.
4th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Paris, Fransa, 26 - 27 Nisan 2018, ss.200-201, (Özet Bildiri)
2018
201846. Konaklama İşletmelerinin Pazarlama Estetiği Unsurlarının Turistlerin Demografik Değişkenlerine Göre İncelenmesi: Eskişehir Örneği
YÜKSEK G., UCA S., ASMADİLİ M.
III. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 20 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
201747. 2017 Seyahat ve Turizm Rekabet Endeksine Göre Türkiye’nin Çok Boyutlu Ölçeklendirme Analizi İle Değerlendirilmesi
GÜDÜK T., UCA S., ÖZKUL E.
3. TURİZM ŞURASI, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201748. A Study on the Effects of Demographic Factors on Hotel Selection Process
UCA S., ALTINTAŞ V., TÜZÜNKAN D., TOANOGLOU M.
TOSOK 82nd International TOURISM Conference, Güney Kore, 5 - 07 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
201649. ON BİRİNCİ SAKİN ŞEHİR UZUNDERE TURİZM POTANSİYELİ AÇISINDAN GELİŞME PERSPEKTİFLERİ
Güdük T., Uca Özer S., Tüzünkan D., Albayrak A.
17. ULUSAL TURİZM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201650. Edi rne İli ne Özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasinda Sosyal Medyanin Rolü Instagram da Edirne İline Yönelik Etiketlemeler Üzerine Bir İçerik Analizi
UCA ÖZER S., ALBAYRAK A., Güdük T.
5. ULUSAL KIRSAL TURİZM KONGRESİ, Türkiye, 18 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201551. USING SOCIAL MEDIA IN CITY MARKETING A Content Analysıs of Hashtags for Istanbul in Instagram
UCA ÖZER S.
VIII. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 06 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2011
201152. Gay Men and Tourism Gay Men s Tourism Perspectives and Expectations
ERSOY E. G., UCA ÖZER S., TÜZÜNKAN D.
International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management (Bu bildiri 2012 yılında Procedia – Social and Behavioral Sciences, Volume: 41’de basılmıştır – s. 394-401)., İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2011, ss.432-438, (Tam Metin Bildiri)
2011
201153. Dark Tourism in Gallipoli Forecast Analysis to Determine Potential of Australian Visitors
UCA ÖZER S., ERSOY E. G., TÜZÜNKAN D.
International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management (Bu bildiri 2012 yılında Procedia – Social and Behavioral Sciences, Volume: 41’de basılmıştır – s. 386-393), İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2011, ss.424-431, (Tam Metin Bildiri)
2008
200854. Turizm Destinasyonlarında Sürdürülebilirliğe Yönelik Yeni Bir Yaklaşım: "Sakin Şehirler (Slow Cities)" - Zeytinbağı (Trilye)'na Yönelik Bir Uygulama Önerisi
Uca S., Arıkan İ.
III. Ulusal Turizm Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200855. Geleceğin İnsan Kaynağının Kariyere Bakış Açısı: İstanbul’da Turizm Eğitimi Alan Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
UCA S., ERSOY E. G.
IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Türkiye’de Yemek Kültürü Üzerine Yapılmış Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Uzun G., UCA KARACABEY S.
Gastronomi Turizmi Araştırmaları 2, ÖZDOĞAN OSMAN NURİ, AYYILDIZ TUĞRUL, Editör, Detay Yayıncılık, ss.299-318, 2025
2024
20242. Turizm Pazarlama Çevresi
Özkul E., Yüksek G., Uca S.
Turizm Pazarlaması, Erdoğan Koç,Ahu Ayyıdız Yazıcı,Tuğrul Ayyıldız, Editör, Detay Yayıncılık , Ankara, ss.37-66, 2024
2024
20243. Veganların Beslenme Alışkanlıkları ve Bitkisel Bazlı Süt Tercihlerine Yönelik Araştırma
Büyük Z., Uca S., Dülger Altıner D.
SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ, ALPTEKİN SÖKMEN,ÇAĞDAŞ AYDIN, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.1172-1192, 2024
2024
20244. Yerel Mutfak Hizmeti Sunan İşletmelere Yönelik Ziyaretçi Deneyimleri: Şanlıurfa Mutfağı
Karahan S., Uca S., Özkul E.
SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ, ALPTEKİN SÖKMEN,ÇAĞDAŞ AYDIN, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.1111-1130, 2024
2024
20245. Temel Sanat Eğitimi Dersinin Gastronomi ve Mutfak Sanatları Öğrencilerinin Estetik Algıları Üzerindeki Etkisi
Dikeç İ. E., Uca S.
SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ, ALPTEKİN SÖKMEN,ÇAĞDAŞ AYDIN, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.1383-1399, 2024
2024
20246. Veganların Beslenme Alışkanlıkları ve Bitkisel Bazlı Süt Tercihlerine Yönelik Araştırma
BÜYÜK Z., UCA S., DÜLGER ALTINER D.
SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ, SÖKMEN ALPTEKİN, AYDIN ÇAĞDAŞ, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.1172-1192, 2024
2023
20237. Tarih Öncesi Devirler (Prehistorya)
Uca S., Demiral Y. M.
Gastronomi Tarihi, Prof.Dr. Mehmet Sarıışık, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1-23, 2023
2023
20238. KÜLTÜREL MIRAS ALAN YÖNETIMINDE ERISILEBILIRLIK
Uca S., Demiral Y. M., Karahan S.
DISIPLINLER ARASI YAKLASIMLA KÜLTÜREL MIRAS YÖNETIMI, Oğuz Diker,Emrah Özkul,Derman Küçükaltan, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.49-74, 2023
2023
20239. Restoran İşletmelerinde Sürdürülebilir Mutfak Yönetim Süreci Üzerine Bir Durum Çalışması
ÇETİN H. C., AKÇİÇEK A., UCA S., ÖZKUL E.
Turizmde Yeni Trendler, Gökçe, A.; Coşkun, G.; Eker, N.; Dilmaç, E. ve Çolak, O., Editör, Özgür Yayınları, ss.259-276, 2023
2023
202310. KÜLTÜREL MİRAS ALAN YÖNETİMİNDE ERİŞİLEBİLİRLİK
UCA S., DEMİRAL Y. M., KARAHAN S.
DİSİPLİNLER ARASI YAKLAŞIMLA KÜLTÜREL MİRAS YÖNETİMİ, Diker, O.; Özkul, E. ve Küçükaltan, E., Editör, Paradigma Akademi, ss.49-74, 2023
2021
202111. Destinasyon Aşkı
UCA S., ÖZKUL E.
Turizm Destinasyonu El Kitabı, Güçlü Caner; Çelik Sedat, Editör, Paradigma Akademi, ss.323-343, 2021
2021
202112. Gastronomi ve Felsefe
Uca S.
Disiplinlerarası Bakıs Açısıyla Gastronomi, O. Güler; G. Akdağ. ve A. Kale, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.448-461, 2021
2021
202113. Destinasyon Aşkı
UCA S., ÖZKUL E.
TURİZM DESTİNASYONU EL KİTABI, , Editör, Paradigma Akademi, ss.293-311, 2021
2020
202014. Kırsal Turizmin Pazarlanması
Uca S.
Kırsal Turizm ve Kalkınma, G. Yüksek ve P. Çakır, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Fakültesi, Eskişehir, ss.197-215, 2020
2020
202015. Kırsal Kalkınma
Uca S.
Kırsal Turizm ve Kalkınma, G. Yüksek ve P. Çakır, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Fakültesi, Eskişehir, ss.3-28, 2020
2020
202016. Dünya Mutfak Kültürleri
Tezgel Çöban E., Uca S.
Dünya Mutfak Kültürleri, Nilüfer Şahin Perçin, Editör, Beta Books , İstanbul, ss.25-33, 2020
2020
202017. Yiyecek-Içecek Isletmelerinde Kullanılan Ekipmanlar
Uca S.
YIYECEK VE IÇECEK ISLETMECILIGI, H. R. Yüncü, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Fakültesi, Eskişehir, ss.29-66, 2020
2020
202018. ALTERNATİF TURİZM Turizmin 41 Türü
Uca S.
ALTERNATİF TURİZM Turizmin 41 Türü, Rahman Temizkan,Duran Cankül,Fikret Gökçe, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.241-249, 2020
2020
202019. Gastronomi ve Din
Uca S.
Gastronominin Temelleri, H. R. Yüncü, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.61-88, 2020
2020
202020. Gastronomi ve Antropoloji
Uca S.
Gastronominin Temelleri, H. R. Yüncü, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.147-168, 2020
2019
201922. Turizm Endüstrilerinde Mobbing ve Kadın
Uca S.
Turizmde Kadın Olmak, Ahmet Vatan, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.110-122, 2019
2019
201923. Dünyada Kültürel Miras
Uca S.
Kültürel Miras Yönetimi, Bedia Yelda Uçkan, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.184-215, 2019
2019
201924. Türkiye’de Kültürel Miras
Uca S.
Kültürel Miras Yönetimi, Bedia Yelda Uçkan, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.158-183, 2019
2019
201925. Destinasyon Yönetimi
Uca S.
Destinasyon Yönetimi, D. Karagöz Yüncü, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.2-18, 2019
2018
201826. Termal ve SPA Hizmetleri Yönetim ve Organizasyonu
Uca S.
Termal ve SPA Hizmetleri, R. Kozak, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.116-138, 2018
2018
201827. Türkiye Turizmine Genel Bakış
UCA S.
Türkiye Turizm Coğrafyası, Duran, E. ve Sertkaya Doğan, Ö., Editör, Paradigma Akademi, ss.199-215, 2018
2018
201828. Career Development in Tourism Industry
GÜDÜK T., UCA S.
Contemporary Human Resources Management in the Tourism Industry, Tüzünkan, D. ve Altıntaş, V., Editör, IGI Global, ss.130-156, 2018
2018
201829. BRICS Turizm Pazarının Artan Önemi – BRICS Tourism
Güdük T., Uca S.
Turizmde Güncel Konu ve Eğilimler II, Aydın,Ş. ve Boz,M., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.183-196, 2018
2017
201730. Vaka Analizleriyle İşletmelerde Satış Yönetimi
ALBAYRAK A., UCA S.
Adra Yayıncılık, 2017
2017
201731. The Role of Culture in City Branding
Uca S.
Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction, A. Bayraktar ve C. Uslay, Editör, IGI Global, Oregon, ss.1-30, 2017
2016
201632. Using Social Media in City Marketing: A Content Analysisof Hashtags for Istanbul in Instagram
Uca S.
Research on Humanities and Social Sciences, H. Aslan ve M. A. İçbay,C. Reggireo, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.107-120, 2016
2016
201633. Kongre Turizmi
Uca S.
ALTERNATIF TURIZM, G. Yüksek, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.138-157, 2016
2016
201634. Kültür Turizmi ve Kültürel Miras Turizmi
Uca S.
ALTERNATIF TURIZM, G. Yüksek, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi,, Eskişehir, ss.1-30, 2016
2016
201635. Özel Ilgi Turizmi
Uca S.
ALTERNATIF TURIZM, G. Yüksek, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.45-71, 2016
2016
201636. Turist ve Çevre
Uca Özer S.
Turizmin Sosyo Psikolojik Dinamikleri, Duran,Erol ve Aslan Cumhur, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.155-170, 2016
2015
201537. Şehir Pazarlaması
UCA ÖZER S.
Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Doç.Dr. Murat Akın ve Yrd.Doç.Dr. Murat Toksarı, Editör, Paradigma Akademi, Edirne, ss.125-145, 2015
2015
201538. Turizm Ulaştırması ve Pazarlama
KÜÇÜKALTAN D., UCA ÖZER S.
Turizm Ulaştırması, İrfan Arıkan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.213-237, 2015
2013
201339. Entegre Destinasyon Yönetimi: Isbirlikçi Aglar ve Ortaklıklar
Uca S.
Turizmde Güncel Konu ve Egilimler, Ş. Aydın ve M. Boz, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.253-270, 2013
2013
201340. Demografik Degisimler ve Turizm Pazarlamasına Yansımaları
Çavuşgil Köse B., Uca S.
Turizmde Güncel Konu ve Egilimler, Ş. Aydın ve M. Boz, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.271-288, 2013
2013
201341. Gambling Tourism and Turkey “Casinos’ Role at Tourism Development
Uca S.
THE SCIENCE AND EDUCATION AT THE BEGINNING OF THE 21ST CENTURY IN TURKEY, A. Drujinin,Z. Kostova,I. Sharuho,E. Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.200-211, 2013
2006
200642. Eskisehir Odunpazarı Bölgesinin Turizm Amaçlı Kullanımı
Uca S., Yılmaz H.
Eskisehir Turizm Gelistirme Projeleri, İ. Arıkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.125-141, 2006
Ansiklopedide Bölümler
2013
20139. Gümrük Tarifeleri ve Ticaret Genel Anlasması - General Agreement on Tariffs and Trade (GATT)
Yılmaz G., Uca S.
Nobel Yayıncılık, ss....., 2013
2013
201310. Ekonomik Kalkınma ve Isbirligi Örgütü - Organızatıon for Economic Co-Operation and Development (OECD)
Uca S., Özkural N.
Nobel Yayıncılık, ss....., 2013
2013
201311. Dünya Ticaret Örgütü – World Trade Organzation (WTO)
Uca S.
Nobel Yayıncılık, ss...., 2013
Desteklenen Projeler
2021 - 2023
2021 - 2023GELENEKSEL TÜRK MUTFAĞI ve ULUSLARARASI MUTFAKLARI BÜTÜNLEŞTİRİCİ YENİLİKÇİ ÜRÜNLER GELİŞTİRME ALT YAPI PROJESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Alt Yapı
BİLGİLİ B. (Yürütücü), UCA S., ÖZKUL E., AKDEMİR N., DÜLGER ALTINER D.
2013 - 2016
2013 - 2016Marka Performansının Kültürün ve Marka Kişiliğinin Marka Sadakati üzerine Etkisi İstanbul daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Konaklama Deneyimi Olan Turistler Üzerinde Bir Uygulama
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
Uca S. (Yürütücü)
2013 - 2014
2013 - 2014Edirne nin Kültürel Bir Turizm Destinasyonu Olarak Tanıtılması ve Turizm Bilincinin Geliştirilmesi
Kalkınma Ajansı
Uca S.
Ödüller
Mart 2017
Mart 2017