Yayınlar & Eserler

Makaleler 46
Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (27)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 81

1. EXAMINATION OF CONSUMER ATTITUDES TOWARDS DIGITAL APPLICATIONS IN RESTAURANTS FROM THE PERSPECTIVE OF A TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL

VIII. ASC- Academic Studies Congress, Transformation: Challenges and Prospects, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 02 Mayıs 2024, cilt.1, ss.639-651, (Tam Metin Bildiri)

2. A STUDY on THE ROLE of UNIVERSITY CAREER CENTERS in UNIVERSITY-INDUSTRY COOPERATION in TERMS of SUSTAINABLE HUMAN RESOURCES

VIII. ASC 2024 / FALL CONGRESS Collaboration as a Basis for the Development and Modernization of Society, Andijon, Özbekistan, 18 Eylül 2024, cilt.1, ss.633-639, (Tam Metin Bildiri)

3. Has Digital Transformation Changed or Improved the Labor Market?

VIII. International Applied Social Sciences Congress - (C-IASOS – 2024), Peja, Karadağ, 02 Ekim 2024, cilt.1, ss.635-644, (Tam Metin Bildiri)

4. Do Michelin Green Star Restaurants use Sustainability as Niche Marketing on Their Websites?

Advances in Managing Tourism Across Continents-MTCON, Vol. 4., İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2024, cilt.4, ss.164-174, (Tam Metin Bildiri)

5. Reçete Standartlaştırma: Mancarlı Pide Örneği

4. Ulusal Balıkesir Turizm Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2024, ss.36-37, (Özet Bildiri)

6. What is Artificial Intelligence? “-Human Identifies Parts, Artificial Intelligence Understands Them!...”

SMART FUTURE Yesterday, Today & Tomorrow, Bingöl, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, cilt.1, ss.22-30, (Tam Metin Bildiri)

8. A Study on the Importance of Cleaning and Hygiene in the Perception of Service Quality of Tourism Enterprises

1st International Congress of Hygiene Research in Hospitality Industry, Kocaeli, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, cilt.1, ss.15-16, (Özet Bildiri)

9. Bibliometric Analysis of Sustainability in Gastronomy Research

Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON'23), İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Mart 2023, (Özet Bildiri)

10. Evaluation of Regional Ethnocentrism and Local Cuisine Awareness in Point of Sustainable Tourism

Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON'23), İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Mart 2023, ss.86-87, (Özet Bildiri)

11. Evaluation of Interaction with Other Tourism Types Focusing on Lake Tourism as a Destination Model

1.International Lake Tourism and Current Trends in Tourism Congress, Konya, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2023, cilt.1, ss.241-242, (Özet Bildiri)

12. Turizm Endüstrisinde Pazarlama Stratejileri Açısından Blok Zincir Kullanımının Değerlendirilmesi

V. International Congress Tourism Economy and Business Sciences (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 20 Kasım 2022, cilt.1, ss.134-140, (Tam Metin Bildiri)

13. Turist İlişkileri Yönetiminin İç Müşteri Konumundaki Turist Rehberler İle İlişkiler Açısından İncelenmesi

V. International Congress Tourism Economy and Business Sciences (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 20 Kasım 2022, cilt.1, ss.123-133, (Tam Metin Bildiri)

14. Destinasyonların Pazarlanmasında Bir İletişim Aracı Olarak Sloganların İrdelenmesi

20. GELENEKSEL TURİZM SEMPOZYUMU, Sakarya, Türkiye, 12 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

17. Gösterişçi ve RasyoneL Tüketimin Uluslararası Zincir İçecek İşletmesi Markasına Yönelik Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Autumn 2021), Kocaeli, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, cilt.1, ss.313-320, (Tam Metin Bildiri)

18. Bir Gastronomi Turizmi Trendi Olarak Yöresel Yemek Sunumu: Karadeniz-Marmara Geçiş Kültürü Örneği

2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism, Sakarya, Türkiye, 27 Mayıs 2021, cilt.1, ss.779-794, (Tam Metin Bildiri)

19. Yöresel Mutfak Kültürünün Kuşaklar Arası Aktarımının İncelenmesi: Sivas-İmranlı Örneği

2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism, Sakarya, Türkiye, 27 Mayıs 2021, cilt.1, ss.661-670, (Tam Metin Bildiri)

20. Helal Turizm Ürün Marka Bilinirliğinin Ürün Marka İmajı Üzerindeki Etkisi

2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism, Sakarya, Türkiye, 27 Mayıs 2021, cilt.1, ss.597-612, (Tam Metin Bildiri)

21. Scientific Studies And Sector Practices On Accommodation Enterprises About Corporate Social Responsibility

IV. International Applied Social Sciences Congress, 22 - 24 Ekim 2020, cilt.1, ss.639-667, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. OTEL HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK MÜŞTERİALGILARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ

20. Ulusal Turizm Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

27. Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Destinasyonlar İçin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma

III. International Applied Social Sciences Congress (C-iasoS – 2019), 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

28. Sakin Şehirler Yerel Halk İçin de Sakin mi?Uzundere Örneğinde Yaklaşma-Kaçınma Çatışması

III. International Rural Tourism and Development Congress, 13 - 15 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

29. Ben de Mutlu Olmak İstiyorum, Farkında mısın? (Turizmde Otizm Örneği)

ICTEBS 2019, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

30. Evaluation of Environmental Effects of Plateau Tourism by Using Kano Model in the Context of Expectations of Local People From Tourism

3. International Rural Tourism and Development Congress, Muğla, Türkiye, 13 - 16 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Infleuncer Özelliklerinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

24. Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

32. Sakin Şehirler Yerel Halk İçin de Sakin mi? Uzundere Örneğinden Yaklaşma Kaçınma Çatışması

3rd Rural Tourism and Development Congress, 13 - 16 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

33. Bireysel Yenilikçilik ve Helal Turizm Ürün İlgilenimi Arasındaki İlişkiler

International Halal Tourism Congress, Antalya, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, cilt.1, ss.388-398, (Tam Metin Bildiri)

35. Turizm Tanıtım Filmlerinde Gastronomik Unsurların Kullanımı Üzerine Bir Araştırma

International Gastronomy Tourism Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

36. A Reseach on The Attitudes of Consumers for Franchising Food and Beverages,

International Gastronomy Tourism Studies Congress, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

37. Research on The Evaluation of Consumer Attitude Factors for Halal Tourism Services

International Marmara Science and Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.1782-1792, (Tam Metin Bildiri)

38. Industry 4.0-Tourism 4.0 and Human Factor: Voice of Customer

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri) identifier

39. The Correlations between Environmentalist Consumer Behavior and Personal Values

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

40. Augmented Reality Practices In Tourism Sector

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

43. Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0

23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.443-469, (Tam Metin Bildiri)

44. Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0

23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

46. The Relationship Between Hedonic Consumption and Voluntary Simple Lifestyle Dimensions

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)

47. Conflict Factors in Distribution Channel (An Application in Tourism Services)

6. International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

48. The Relationships Between Hedonic Consumption and Voluntary Simple Lifestyle Dimensions (Example of Vacation Services)

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.189-196, (Tam Metin Bildiri)

49. SMEs’ Structural Difficulties in Technological Innovation Development Process and the Relationship of Customer Relations Management

3rd Annual International Conference on Social Sciences AICSS, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.53-63, (Tam Metin Bildiri)

51. An Outlook on all inclusive system as a product diversification strategy in terms of consumer attitudes (Doçentlik Başvuru Sonrası)

12.International Strategic Management Conference, 28 Ekim - 30 Kasım 2016, cilt.1, ss.679-688, (Tam Metin Bildiri)

54. The Differences Between The Attitudes Of Male And Female Entrepreneurs In Forming Consumer Based Brand Equity Bu bildiri kongrede en iyi makale olarak ödül almış uluslararası bir dergide yayınlanmıştır

Eight Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, andHealth, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 25 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

55. The Differences Between the Attitudies of Male and Female Entrepreneuers in Forming Consumer Based Brand Equity

8th Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, and Health, 24 - 25 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

58. An Outlook on "all inclusive'' system as a product diversification strategy in terms of consumer attitudes

12th International Strategic Management Conference (ISMC), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.235, ss.493-504, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

60. Brand awareness brand personality brand loyalty and consumer satisfaction relations in brand positioning strategies A TORKU brand sample

5th International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management, 10 - 12 Aralık 2015, (Tam Metin Bildiri)

62. Tüketicilerin Yerli ve Yabancı Markalara Yönelik Marka Kişiliği Algısı ve Marka Bağlılığı İlişkileri Üzerine Bir Araştırma Beyaz Eşya Sektöründe Bir Araştırma

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yerel EkonomilerinUluslararasılaşmasında Küresel Pazarlamanın Katkısı, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

64. Çağdaş Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Küçük İşletmelerde Pazarlama Kültürünün İncelenmesi

17.Ulusal Pazarlama Kongresi, s.221-246, Balıkesir, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, cilt.1, ss.221-246, (Tam Metin Bildiri)

65. Geleneksel Tamircilerden Zincir Servislere Otomotiv Sektöründe Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Karşılaştırmasında Türkiye Örneği

17.Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir Üniversitesi, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, cilt.1, ss.781-804, (Tam Metin Bildiri)

66. Çağdaş Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Küçük İşletmelerde Pazarlama Kültürünün İncelenmesi

17. Ulusal Pazarlama Kongresi,Pazarlamada Kültür ve Eğitim Paradigması, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

68. Kano model application in new product development and customer satisfaction (adaptation of traditional art of tile making to jewelries)

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

70. Reklam Etkinliğinde Çağrışım Ve Mizah

Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, ss.865-876, (Tam Metin Bildiri)

71. Reklam Biçimlerine Göre Tüketicilerin Düşünce Ve Tutumlarındaki Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma

Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, ss.853-864, (Tam Metin Bildiri)

72. Satış Sonrası Hizmetlerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma

14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, cilt.1, ss.103-115, (Tam Metin Bildiri)

73. A Research on Identification of Organization Organizations To Encourage Satisfactory And Image Perception In The Inter University Competition

International Rural Development Symposium’09, Erzurum-İspir, 25 - 27 Eylül 2009, cilt.1, ss.258-264, (Tam Metin Bildiri)

75. Decision Making Styles and Personal Values of Young People

8th International Marketing-Trends-Congress, Paris, Fransa, 15 - 17 Ocak 2009, ss.1-19, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

76. Kano Model Application For Classifying The Requirements Of University Students

Management of International Business and Economics Systems 2008 Conference (MIBES), Larissa, Yunanistan, 4 - 05 Temmuz 2008, ss.155-170, (Tam Metin Bildiri)

77. A Research on The Differences of Brand Equity Perception in The Services Doktora Tezinden Üretildiği İçin Puanlandırılmamıştır

Yeditepe International Research Conference on Business Strategies YIRCoBS’08, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2008, ss.283-305, (Tam Metin Bildiri)

78. A Research on Quality Function Deployment in Beauty Parlours Doktora Öncesi Yayınlandığından Puanlandırılmamıştır

11th International Quality Function Deployment Syposium, Aydın-Kuşadası, Türkiye, 26 - 30 Eylül 2005, ss.293-306, (Tam Metin Bildiri)

79. A Research On Quality Function Deployment In Beauty Parlours

Proc. 11th International Symposium On Quality Function Deployment, 26 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

80. A Study in Erzurum on The Attitudes of Small and Medium Sized Entrepreneurs Towards Logistics Services Doktora Öncesi Yayınlandığından Puanlandırılmamıştır

Dokuz Eylül Üniv.Maritime, International Iame-2004 Congress, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.59-77, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 43

1. MÜŞTERİ DESTEK HİZMETLERİ VE YAPAY ZEKA

PAZARLAMADA DİJİTALLEŞME VE YAPAY ZEKA, KOÇ ERDOĞAN, YAZICI AYYILDIZ AHU, AKEL GÖKHAN, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.205-226, 2025

3. Turizm Pazarlamasında Tüketici Davranışları

Turizm Pazarlaması, KOÇ ERDOĞAN, YAZICI AYYILDIZ AHU, AYYILDIZ TUĞRUL, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.397-432, 2024

4. POPÜLER KÜLTÜR VE YİYECEK: GASTRONOMİ DESTİNASYONLARINDA INFLUENCER ETKİSİ

Turizmde Güncel Gelişmeler ve Araştırmalar, YAYLA ÖZGÜR, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.22-36, 2024

5. The Importance of Smart City Applications in the Sustainability of Tourism Destinations

International Handbook of Skill, Education,Learning, and Research Development inTourism and Hospitality, Sharma Anukrati, Editör, Springer Nature Singapore Pte Ltd., PTE, ss.87-102, 2024

6. Gastronomi Turizminin Sürdürülebilir Yeşil Marka Değeri Oluşumunda Yeşil Yıkama Reklamları ve Kafa Karışıklığının Rolü

GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI 1, ÖZDOĞAN OSMAN NURİ, GÜLER MEHMET EMRE, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.149-161, 2024

7. PAZARLAMADA FEMVERTISING VE EKONOMİK GÜÇ: TURİZM İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ

EKONOMİ GÜNDEMİ: ANALİZLER VE İNCELEMELER 2, KOÇ SELÇUK, ÇOLAK KEREM, Editör, Novel Scala Kitapçılık Yayıncılık, İstanbul, ss.92-106, 2024

8. Bibliometric analysis of sustainability in gastronomy research

ADVANCES IN MANAGING TOURISM ACROSS CONTINENTS, Okumuş Fevzi, Guillet Başak Denizci, Tuna Muharrem, Doğan Seden, Editör, University of South Florida (USF) M3 Publishing, South Florida, ss.1-11, 2023

9. Fiziksel ve Sosyal Atmosfer

Turist Davranışı, Erdoğan Koç, Tuğrul Ayyıldız, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.410-425, 2023

10. Turist, Yerli Halk ve Turizm Çalışanı (Görevli) İlişkileri

Turist Davranışı, Erdoğan Koç, Tuğrul Ayyıldız, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.225-240, 2023

11. Kişiselleştirilmiş Pazarlamada Yapay Zekanın Rolü

Pazarlamaya Yeni Bir Bakış: YAPAY ZEKÂ, Süreyya Karsu, Esma Ebru Şentürk, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.21-31, 2023

12. Bibliometric Analysis of Sustainability in Gastronomy Research

ADVANCES IN MANAGING TOURISM ACROSS CONTINENTS VOLUME 3, Okumus, Fevzi; Denizci Guillet Basak; Tuna, Muharrem; Dogan, Seden, Editör, USF M3 Publishing, ss.1-11, 2023

13. FİZİKSEL VE SOSYAL ATMOSFER

TURİST DAVRANIŞI, Prof. Dr. Erdoğan Koç & Doç. Dr. Tuğrul Yıldız, Editör, DETAY YAYINCILIK, Kocaeli, ss.427-448, 2023

14. Blockchain'in Müşteri İlişkilerine Etkisi

BLOCKCHAIN TEKNOLOJİLERİ VE SEKTÖREL ETKİLERİ, Osman Yılmaz, Berna Turak Kaplan, Mehmet Kaplan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.163-178, 2022

15. Sapanca Gölü ve Pazarlaması

Göl Turizmi ve Potansiyeli, Abdullah Karaman, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.1-15, 2022

16. B2B Piyasalarında Blok Zincir

PAZARLAMA, Süreyya Kumkumoğlu Karsu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-15, 2022

17. Conjoint Analizi

Araştırma Yöntemleri, Mahir Nakip, Ahmet Buğra Hamşioğlu, Editör, Beta, İstanbul, ss.201-2021, 2022

18. Dijital Pazarlama İletişimi ve Araçları

Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Cop Ruziye, Topuz Yusuf Volkan, Çifci Sertaç, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.81-104, 2021

19. Turizmde Pazarlama İletişimi

Turizm ve İletişim, Yılmaz, Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, ss.64-97, 2021

20. Digital Transformation in Tourism

Emerging Transformations in Tourism and Hospitality, Farmaki, ByAnna , Pappas, Nikolaos, Editör, Taylor&Franchis, Routledge, London, ss.53-65, 2021

21. What Colour and Light Do in Service Atmospherics : A Neuro-marketing Perspective

Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research Volume 16Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design andProcess Impacts on Customer Behaviour,Marketing and Branding, Michael Volgger,Dieter Pfister, Editör, Emerald Ink Publishing, Birmingham, ss.223-244, 2020

22. Consumer Attitudes and Attitude Formation Process

Consumer Behaviour, Barış, Gülfidan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.109-124, 2020

23. Kocaeli Kartepe Kayak Merkezi

Türkiye’nin Kış Merkezleri ve Potansiyeli, Sağlık Erkan, Tuna Muharrem, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.375-385, 2020

24. Art Marketing and Innovation

Contemporary Art Studies, Yağmur Önder, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.1-15, 2020

25. Dağıtım Kanalı İletişimi Motivasyon ve Çatışma

Dijital Çağda İşletmenin Gücü Dağıtım, Cop Ruziye, Bekmezci Mustafa, Eru Oya, Editör, Gazi Kitabevi, ss.99-116, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

26. What Colour and Light Do in Service Atmospherics: A Neuro-Marketing Perspective

Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design and Process Impacts on Customer Behaviour, Marketing and Branding, Pfister, Dieter Volgger, Michael, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, Bradford, ss.223-244, 2019

27. An Investigation of Augmented Reality Applications From The Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions Customers

Contemporary Issues in Economic and Financial Analysis Contemporary Issues in Behavioral Finance, Simon Grima, Ercan Özen, Hakan Boz, Jonathan Spiteri, Eleftherios Thalassinos, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, ss.55-66, 2019

28. What Colour and Light Do in Service Atmospherics : A Neuro-marketingPerspective

Atmospheric Turn in Culture and Tourism Place, Design and Process Impacts on Customer Behaviour, Marketing and Branding Adv ances in Culture, Tourism and Hospitality Research, Michael Volgger, Dieter Pfister, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.223-244, 2019

29. An Investigation of Augmented Reality Applications from the Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions of Customers

Contemporary Issues in Behavioral Finance, Grima Simon, Özen Ercan, Boz Hakan, Spiteri Jonathan, EleftheriosThalassinos, Editör, Emerald, Bingley, Bradford, ss.53-64, 2019

30. The Development of Virtual Reality Market

The Virtual World and Marketing, Enes Emre Başar, Sevtap Ünal, Aysel Erciş, Editör, Cambridge Scholars Publishing, UK. Ed., Cambridge, ss.169-186, 2018

31. Geleneksel Çini Sanatı ve Ebru: Türk Kağıt Süsleme Sanatı

Türkiye’nin UNESCO Değerleri ve Turizm Potansiyeli, Abdullah Karaman, Kürşad Sayan, Alper Ateş, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.327-341, 2018

32. Conflict Factors in The Distribution Channel (An Appliacation in Tourism Services) (Doçentlik Başvuru Sonrası)

Current Debates in Business Studies, Olcay Bige Aşkum, Selva Staub, Ozan Gönüllü, Editör, IJOPEC Publication Limited, Londob, ss.251-277, 2017

33. Güvenlik Yönetiminde Örgütsel Değişme ve Değişim Yönetimi (Doçentlik Başvuru Sonrası)

Güvenlik Yönetimi, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.7-18, 2017

36. Otel İşletmelerinde Halkla İlişkiler (Doçentlik Başvuru Sonrası)

Otel İşletmeciliği, Abdullah Karaman, Erkan Sağlık, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-17, 2016

37. İçsel Pazarlama, İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Açısından İnsan Kaynakları

Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi ve Uygulamaları, Nilüfer Şahin Perçin, Berrin Güzel, Şule Aydın Tükeltürk, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.3-21, 2016

42. Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları (13.Bölüm)

Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sevtap Özer Ünal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.13, 2011
Ansiklopedide Bölümler 20

1. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.507-508, 2023

2. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.507-508, 2023

3. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.1401-1404, 2023

4. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.1253-1254, 2023

5. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.654-655, 2023

6. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.346-347, 2023

7. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.322-323, 2023

8. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.601-602, 2023

9. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.1010-1011, 2023

10. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.1721-1725, 2023

11. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.2163-2164, 2023

12. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.241-242, 2023

13. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.2009-2010, 2023

14. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.268-269, 2023

15. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.472-473, 2023

16. Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.248-249, 2023

17. Turizm Ansiklopedisi Türkiye

Detay Yayıncıılık, ss., 2019
Metrikler

Yayın

190

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

131

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

121

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1176

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

65

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

1933

H-İndeks (Sobiad)

14

Atıf (Diğer Toplam)

328

Toplam Atıf Sayısı

2457

Proje

12

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları