Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

What is Artificial Intelligence? “-Human Identifies Parts, Artificial Intelligence Understands Them!...”

SMART FUTURE Yesterday, Today & Tomorrow, Bingöl, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, cilt.1, ss.22-30

A Study on the Importance of Cleaning and Hygiene in the Perception of Service Quality of Tourism Enterprises

1st International Congress of Hygiene Research in Hospitality Industry, Kocaeli, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, cilt.1, ss.15-16

Evaluation of Regional Ethnocentrism and Local Cuisine Awareness in Point of Sustainable Tourism

Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON'23), İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Mart 2023, ss.86-87

Bibliometric Analysis of Sustainability in Gastronomy Research

Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON'23), İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Mart 2023

Evaluation of Interaction with Other Tourism Types Focusing on Lake Tourism as a Destination Model

1.International Lake Tourism and Current Trends in Tourism Congress, Konya, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2023, cilt.1, ss.241-242

Turizm Endüstrisinde Pazarlama Stratejileri Açısından Blok Zincir Kullanımının Değerlendirilmesi

V. International Congress Tourism Economy and Business Sciences (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 20 Kasım 2022, cilt.1, ss.134-140

Turist İlişkileri Yönetiminin İç Müşteri Konumundaki Turist Rehberler İle İlişkiler Açısından İncelenmesi

V. International Congress Tourism Economy and Business Sciences (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 20 Kasım 2022, cilt.1, ss.123-133

Gösterişçi ve RasyoneL Tüketimin Uluslararası Zincir İçecek İşletmesi Markasına Yönelik Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Autumn 2021), Kocaeli, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, cilt.1, ss.313-320

Bir Gastronomi Turizmi Trendi Olarak Yöresel Yemek Sunumu: Karadeniz-Marmara Geçiş Kültürü Örneği

2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism, Sakarya, Türkiye, 27 Mayıs 2021, cilt.1, ss.779-794

Helal Turizm Ürün Marka Bilinirliğinin Ürün Marka İmajı Üzerindeki Etkisi

2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism, Sakarya, Türkiye, 27 Mayıs 2021, cilt.1, ss.597-612

Yöresel Mutfak Kültürünün Kuşaklar Arası Aktarımının İncelenmesi: Sivas-İmranlı Örneği

2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism, Sakarya, Türkiye, 27 Mayıs 2021, cilt.1, ss.661-670

Scientific Studies And Sector Practices On Accommodation Enterprises About Corporate Social Responsibility

IV. International Applied Social Sciences Congress, 22 - 24 Ekim 2020, cilt.1, ss.639-667 Sürdürülebilir Kalkınma

Infleuncer Özelliklerinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

24. Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, cilt.1

Bireysel Yenilikçilik ve Helal Turizm Ürün İlgilenimi Arasındaki İlişkiler

International Halal Tourism Congress, Antalya, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, cilt.1, ss.388-398

Turizm Tanıtım Filmlerinde Gastronomik Unsurların Kullanımı Üzerine Bir Araştırma

International Gastronomy Tourism Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, cilt.1

Research on The Evaluation of Consumer Attitude Factors for Halal Tourism Services

International Marmara Science and Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.1782-1792

Industry 4.0-Tourism 4.0 and Human Factor: Voice of Customer

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Haziran 2018

The Correlations between Environmentalist Consumer Behavior and Personal Values

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, cilt.1 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Augmented Reality Practices In Tourism Sector

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018

Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0

23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.443-469

The Relationship Between Hedonic Consumption and Voluntary Simple Lifestyle Dimensions

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017

Conflict Factors in Distribution Channel (An Application in Tourism Services)

6. International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2017

The Differences Between the Attitudies of Male and Female Entrepreneuers in Forming Consumer Based Brand Equity

8th Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, and Health, 24 - 25 Haziran 2016

An Outlook on "all inclusive'' system as a product diversification strategy in terms of consumer attitudes

12th International Strategic Management Conference (ISMC), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.235, ss.493-504 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Çağdaş Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Küçük İşletmelerde Pazarlama Kültürünün İncelenmesi

17.Ulusal Pazarlama Kongresi, s.221-246, Balıkesir, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, cilt.1, ss.221-246

Çağdaş Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Küçük İşletmelerde Pazarlama Kültürünün İncelenmesi

17. Ulusal Pazarlama Kongresi,Pazarlamada Kültür ve Eğitim Paradigması, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012

Reklam Etkinliğinde Çağrışım Ve Mizah

Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, ss.865-876

Reklam Biçimlerine Göre Tüketicilerin Düşünce Ve Tutumlarındaki Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma

Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, ss.853-864

Satış Sonrası Hizmetlerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma

14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, cilt.1, ss.103-115

Decision Making Styles and Personal Values of Young People

8th International Marketing-Trends-Congress, Paris, Fransa, 15 - 17 Ocak 2009, ss.1-19 Sürdürülebilir Kalkınma

Kano Model Application For Classifying The Requirements Of University Students

Management of International Business and Economics Systems 2008 Conference (MIBES), Larissa, Yunanistan, 4 - 05 Temmuz 2008, ss.155-170

A Research on The Differences of Brand Equity Perception in The Services Doktora Tezinden Üretildiği İçin Puanlandırılmamıştır

Yeditepe International Research Conference on Business Strategies YIRCoBS’08, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2008, ss.283-305

A Research on Quality Function Deployment in Beauty Parlours Doktora Öncesi Yayınlandığından Puanlandırılmamıştır

11th International Quality Function Deployment Syposium, Aydın-Kuşadası, Türkiye, 26 - 30 Eylül 2005, ss.293-306

A Research On Quality Function Deployment In Beauty Parlours

Proc. 11th International Symposium On Quality Function Deployment, 26 - 30 Eylül 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

Bibliometric analysis of sustainability in gastronomy research

ADVANCES IN MANAGING TOURISM ACROSS CONTINENTS, Okumuş Fevzi, Guillet Başak Denizci, Tuna Muharrem, Doğan Seden, Editör, University of South Florida (USF) M3 Publishing, South Florida, ss.1-11, 2023

Bibliometric Analysis of Sustainability in Gastronomy Research

ADVANCES IN MANAGING TOURISM ACROSS CONTINENTS VOLUME 3, Okumus, Fevzi; Denizci Guillet Basak; Tuna, Muharrem; Dogan, Seden, Editör, USF M3 Publishing, ss.1-11, 2023

Fiziksel ve Sosyal Atmosfer

Turist Davranışı, Erdoğan Koç, Tuğrul Ayyıldız, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.410-425, 2023

Turist, Yerli Halk ve Turizm Çalışanı (Görevli) İlişkileri

Turist Davranışı, Erdoğan Koç, Tuğrul Ayyıldız, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.225-240, 2023

FİZİKSEL VE SOSYAL ATMOSFER

TURİST DAVRANIŞI, Prof. Dr. Erdoğan Koç & Doç. Dr. Tuğrul Yıldız, Editör, DETAY YAYINCILIK, Kocaeli, ss.427-448, 2023

Kişiselleştirilmiş Pazarlamada Yapay Zekanın Rolü

Pazarlamaya Yeni Bir Bakış: YAPAY ZEKÂ, Süreyya Karsu, Esma Ebru Şentürk, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.21-31, 2023

Blockchain'in Müşteri İlişkilerine Etkisi

BLOCKCHAIN TEKNOLOJİLERİ VE SEKTÖREL ETKİLERİ, Osman Yılmaz, Berna Turak Kaplan, Mehmet Kaplan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.163-178, 2022

Conjoint Analizi

Araştırma Yöntemleri, Mahir Nakip, Ahmet Buğra Hamşioğlu, Editör, Beta, İstanbul, ss.201-2021, 2022

Sapanca Gölü ve Pazarlaması

Göl Turizmi ve Potansiyeli, Abdullah Karaman, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.1-15, 2022

B2B Piyasalarında Blok Zincir

PAZARLAMA, Süreyya Kumkumoğlu Karsu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-15, 2022

Dijital Pazarlama İletişimi ve Araçları

Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Cop Ruziye, Topuz Yusuf Volkan, Çifci Sertaç, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.81-104, 2021

Digital Transformation in Tourism

Emerging Transformations in Tourism and Hospitality, Farmaki, ByAnna , Pappas, Nikolaos, Editör, Taylor&Franchis, Routledge, London, ss.53-65, 2021

Turizmde Pazarlama İletişimi

Turizm ve İletişim, Yılmaz, Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, ss.64-97, 2021

Kocaeli Kartepe Kayak Merkezi

Türkiye’nin Kış Merkezleri ve Potansiyeli, Sağlık Erkan, Tuna Muharrem, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.375-385, 2020

Consumer Attitudes and Attitude Formation Process

Consumer Behaviour, Barış, Gülfidan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.109-124, 2020

Dağıtım Kanalı İletişimi Motivasyon ve Çatışma

Dijital Çağda İşletmenin Gücü Dağıtım, Cop Ruziye, Bekmezci Mustafa, Eru Oya, Editör, Gazi Kitabevi, ss.99-116, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

What Colour and Light Do in Service Atmospherics : A Neuro-marketing Perspective

Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research Volume 16Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design andProcess Impacts on Customer Behaviour,Marketing and Branding, Michael Volgger,Dieter Pfister, Editör, Emerald Ink Publishing, Birmingham, ss.223-244, 2020

Art Marketing and Innovation

Contemporary Art Studies, Yağmur Önder, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.1-15, 2020

An Investigation of Augmented Reality Applications From The Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions Customers

Contemporary Issues in Economic and Financial Analysis Contemporary Issues in Behavioral Finance, Simon Grima, Ercan Özen, Hakan Boz, Jonathan Spiteri, Eleftherios Thalassinos, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, ss.55-66, 2019

An Investigation of Augmented Reality Applications from the Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions of Customers

Contemporary Issues in Behavioral Finance, Grima Simon, Özen Ercan, Boz Hakan, Spiteri Jonathan, EleftheriosThalassinos, Editör, Emerald, Bingley, Bradford, ss.53-64, 2019

What Colour and Light Do in Service Atmospherics : A Neuro-marketingPerspective

Atmospheric Turn in Culture and Tourism Place, Design and Process Impacts on Customer Behaviour, Marketing and Branding Adv ances in Culture, Tourism and Hospitality Research, Michael Volgger, Dieter Pfister, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.223-244, 2019

What Colour and Light Do in Service Atmospherics: A Neuro-Marketing Perspective

Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design and Process Impacts on Customer Behaviour, Marketing and Branding, Pfister, Dieter Volgger, Michael, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, Bradford, ss.223-244, 2019

The Development of Virtual Reality Market

The Virtual World and Marketing, Enes Emre Başar, Sevtap Ünal, Aysel Erciş, Editör, Cambridge Scholars Publishing, UK. Ed., Cambridge, ss.169-186, 2018

Geleneksel Çini Sanatı ve Ebru: Türk Kağıt Süsleme Sanatı

Türkiye’nin UNESCO Değerleri ve Turizm Potansiyeli, Abdullah Karaman, Kürşad Sayan, Alper Ateş, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.327-341, 2018

Conflict Factors in The Distribution Channel (An Appliacation in Tourism Services) (Doçentlik Başvuru Sonrası)

Current Debates in Business Studies, Olcay Bige Aşkum, Selva Staub, Ozan Gönüllü, Editör, IJOPEC Publication Limited, Londob, ss.251-277, 2017

Güvenlik Yönetiminde Örgütsel Değişme ve Değişim Yönetimi (Doçentlik Başvuru Sonrası)

Güvenlik Yönetimi, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.7-18, 2017

Otel İşletmelerinde Halkla İlişkiler (Doçentlik Başvuru Sonrası)

Otel İşletmeciliği, Abdullah Karaman, Erkan Sağlık, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-17, 2016

İçsel Pazarlama, İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Açısından İnsan Kaynakları

Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi ve Uygulamaları, Nilüfer Şahin Perçin, Berrin Güzel, Şule Aydın Tükeltürk, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.3-21, 2016

Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları (13.Bölüm)

Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sevtap Özer Ünal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.13, 2011

Ansiklopedide Bölümler

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.507-508, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.507-508, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.1401-1404, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.1253-1254, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.654-655, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.346-347, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.322-323, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.601-602, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.1010-1011, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.1721-1725, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.2163-2164, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.241-242, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.2009-2010, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.268-269, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.472-473, 2023

Kocaeli Ansiklopedisi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kültür ve Sosyal İşleri Dairesi Başkanlığı Yayınları No: 59, ss.248-249, 2023

Turizm Ansiklopedisi Türkiye

Detay Yayıncıılık, ss., 2019

Turizm Ansiklopedisi Türkiye

Detay Yayıncılık, ss., 2019

Turizm Ansiklopedisi Türkiye

Detay Yayıncılık, ss., 2019

Turizm Ansiklopedisi Türkiye

Detay Yayıncılık, ss., 2019

Metrikler

Yayın

176

Atıf (WoS)

74

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

96

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

309

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

64

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

12

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları