SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Turizm İşletmelerinin Hizmet Kalitesi Algısında Temizlik ve Hijyenin Öneminin İrdelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research
, cilt.7, sa.3, ss.533-557, 2023 (Hakemli Dergi)
Relationship Between Environmental Consumption Values and Attitude Factors for Green Practices
Turar Turizm ve Araştırma Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.4-28, 2023 (Hakemli Dergi)
Stratejik İş Birimi Olarak Otel İşletmesi Departmanlarının BCG Matrisi Açısından İncelenmesi
Journal of New Tourism Trends (JOINNTT)
, cilt.3, sa.2, ss.108-137, 2022 (Hakemli Dergi)
Yerli Zincir Otellerin İK Sayfalarındaki Etik Değerlerin Analizi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.790-809, 2022 (Hakemli Dergi)
ENDÜSTRİYEL SATIN ALMA KARAR SÜRECİ FAKTÖRLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
International Journal of Tourism Economic and Business Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.65-74, 2022 (Hakemli Dergi)
Turist Rehberlerinin Turizmde Dijital Dönüşüme Yönelik Tutumları Üzerinde Mesleki Kaygılarının Etkisi (Bu makale, 6th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress isimli kongrede sözlü bildiri olarak sunulmuş, “En İyi Makale” ödülü almıştır
International Journal of Commerce, Industry and Entrepreneurship Studies (UTISGAD)
, cilt.1, sa.2, ss.15-31, 2021 (Hakemli Dergi)
Scientific Studies and Sector Practices on Accommodation Enterprises about Corporate Social Responsibility
Tourism Economics, Management and Policy Research
, cilt.1, sa.1, ss.1-19, 2021 (Hakemli Dergi)
Sakin Şehirler Yerel Halk için de Sakin mi? Uzundere Örneğinde Yaklaşma-Kaçınma Çatışması
Uluslararası Kırsal Turizm ve Kalkınma Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.39-48, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Fenomen Özelliklerinin Takipçilerin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi
Turizm ve Rekreasyon
, cilt.2, sa.1, ss.83-92, 2020 (Hakemli Dergi)
Sinema Filmlerindeki Ürün Yerleştirmelere Yönelik İzleyici Tutumları (Oflu Hoca’nın Şifresi 2)
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, ss.1007-1023, 2017 (Hakemli Dergi)
The Differences Between the Attitudes of Male and Female Entrepreneurs in Forming Consumer Based Brand Equity
International Journal of Global Business
, cilt.9, ss.1-19, 2016 (Hakemli Dergi)
Brand Loyalty and Consumer satisfaction Relations in Brand Positioning Strategies (A TORKU BRAND SAMPLE)
Journal of Global Strategic Management
, cilt.9, sa.2, ss.89-106, 2015 (Hakemli Dergi)
Satış sonrası hizmetlerde kalite algısı ve müşteri memnuniyeti ilişkilerİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.23-41, 2011 (Hakemli Dergi)
The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands
Journal of Global Strategic Management
, cilt.4, ss.17-33, 2010 (Hakemli Dergi)
Sigorta Hizmetlerinde Tüketici Temelli Marka Değeri Yaratılması
Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.19-54, 2008 (Hakemli Dergi)
Güzellik Salonlarından Hizmet Alan Tüketicileri Beklentilerine Göre Alt Pazar Bölümlerine Ayırma Üzerine Bir Araştırma
ÖNERİ
, cilt.8, ss.71-81, 2008 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Balık Tüketimine Yönelik Tutum ve Davranışları Kültür Balıkçılığı Örneği
Pazarlama İletişim (Pİ)
, cilt.4, ss.4-15, 2005 (Hakemli Dergi)
Erzurum İlinde İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, ss.391-417, 2005 (Hakemli Dergi)
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Pazarlama Anlayışının Belirlenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, ss.147-163, 2004 (Hakemli Dergi)
Organize Sanayi Bölgeleri İçin Yer Seçimi Kararlarını Etkileyen Faktörler Erzurum Örneği
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, ss.305-324, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Evaluation of Regional Ethnocentrism and Local Cuisine Awareness in Point of Sustainable Tourism
Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON'23), İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Mart 2023, ss.86-87
THE EFFECT OF OCCUPATIONAL ANXIETY OF PhD CANDIDATES ON THEIR ATTITUDES TOWARDS WORKING OUTSIDE ACADEMIA
ORPHEUS Kongresi 2022, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022
Hizmet Kalitesi, Marka Adı, Marka Güveni ve Marka İmajı Ölçeklerinin Zincir Yiyecek İçecek İşletmelerinde Uygulanabilirliği Üzerine Bir Araştırma
IMASCON-2019, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1
Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Destinasyonlar İçin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Bir Aratırma
3th C-IASOS 2019, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, cilt.1
OTEL HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK MÜŞTERİALGILARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
20. Ulusal Turizm Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, cilt.1
Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Destinasyonlar İçin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma
III. International Applied Social Sciences Congress (C-iasoS – 2019), 4 - 06 Nisan 2019
Sakin Şehirler Yerel Halk İçin de Sakin mi?Uzundere Örneğinde Yaklaşma-Kaçınma Çatışması
III. International Rural Tourism and Development Congress, 13 - 15 Haziran 2019
Ben de Mutlu Olmak İstiyorum, Farkında mısın? (Turizmde Otizm Örneği)
ICTEBS 2019, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, cilt.1
Evaluation of Environmental Effects of Plateau Tourism by Using Kano Model in the Context of Expectations of Local People From Tourism
3. International Rural Tourism and Development Congress, Muğla, Türkiye, 13 - 16 Haziran 2019, cilt.1
Infleuncer Özelliklerinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
24. Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, cilt.1
Sakin Şehirler Yerel Halk İçin de Sakin mi? Uzundere Örneğinden Yaklaşma Kaçınma Çatışması
3rd Rural Tourism and Development Congress, 13 - 16 Haziran 2019, cilt.1
Bireysel Yenilikçilik ve Helal Turizm Ürün İlgilenimi Arasındaki İlişkiler
International Halal Tourism Congress, Antalya, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, cilt.1, ss.388-398
Tüketicilerin Mobil Telefon Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde İncelenmesi: E-Nabız Uygulaması Örneği
Imascon-2019-Autumn, Kocaeli, Türkiye, 26 Nisan - 28 Mayıs 2019, cilt.1, ss.84-98
A Reseach on The Attitudes of Consumers for Franchising Food and Beverages,
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 20 - 22 Eylül 2018
Turizm Tanıtım Filmlerinde Gastronomik Unsurların Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
International Gastronomy Tourism Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, cilt.1
Research on The Evaluation of Consumer Attitude Factors for Halal Tourism Services
International Marmara Science and Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.1782-1792
Industry 4.0-Tourism 4.0 and Human Factor: Voice of Customer
14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Haziran 2018
Augmented Reality Practices In Tourism Sector
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Evaluation of Diet Soup Prepared with Parasol (Macrolepiota procera) Mushroom in Terms of Sensory Properties and Purchasing Intention
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 20 - 22 Eylül 2018
An Investigation of Augmented Reality Applications from the Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions of Customers
IASOS - International Social Sciences Congress, 19 - 21 Nisan 2018
Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.443-469
Mobil Navigasyon İle Park Yeri Uygulaması: Tüketici İçin Gerçekten Faydalı, Kolay ve Risksiz mi?
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
The Relationship Between Hedonic Consumption and Voluntary Simple Lifestyle Dimensions
International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
Conflict Factors in Distribution Channel (An Application in Tourism Services)
6. International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2017
SMEs’ Structural Difficulties in Technological Innovation Development Process and the Relationship of CustomerRelations Management
3RD ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 26 - 27 Ekim 2017
An Outlook on all inclusive system as a product diversification strategy in terms of consumer attitudes (Doçentlik Başvuru Sonrası)
12.International Strategic Management Conference, 28 Ekim - 30 Kasım 2016, cilt.1, ss.679-688
An Outlook on All Inclusive System As a Product Diversification Strategy in Terms of Consumer Attitudes
12. International Strategic Management Conference, 28 - 30 Ekim 2016
The Differences Between the Attitudes of Male and Female Entrepreneurs in Forming Consumer Based Brand Equity
Eight Annual International Conference on Global Business, 24 - 26 Haziran 2016
The Differences Between the Attitudies of Male and Female Entrepreneuers in Forming Consumer Based Brand Equity
8th Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, and Health, 24 - 25 Haziran 2016
The Differences Between The Attitudes Of Male And Female Entrepreneurs In Forming Consumer Based Brand Equity Bu bildiri kongrede en iyi makale olarak ödül almış uluslararası bir dergide yayınlanmıştır
Eight Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, andHealth, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 25 Haziran 2016
Relation between Indoor Color and Lighting in a Store andPurchasing Behavior A4 Kodlu Makalenin Bir Bölümünü Içerdiginden Bu Bölümde Puanlandırılmamıstır
Modern Research's in Management, Economics&Accounting, İstanbul, Türkiye, 05 Mart 2016
A Comparison Between A Thermal Town Karlovy Vary Which Is Architecturally Structured With Its Natural Characteristics And The Winter City Erzurum
International Winter Cities Symposium, Erzurum, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2016
Süpermarketlerde Işıklandırma ve Renk Seçiminin Müşterilerin Ürün Satın Alma ve Zaman Harcama Davranışları Üzerindeki Etkileri A4 Kodlu Makalenin Bir Bölümünü İçerdiğinden Bu Bölümde Puanlandırılmamıştır
X.Endüstri-İşletme Mühendisliği Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2015
Brand awareness brand personality brand loyalty and consumer satisfaction relations in brand positioning strategies A TORKU brand sample
5th International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management, 10 - 12 Aralık 2015
Tüketicilerin Yerli Ve Yabancı Markalara Yönelik Marka Kişiliği Algısı Ve Marka Bağlılığı İlişkileri Üzerine Bir Araştırma Beyaz Eşya Sektöründe Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kafkas Üniversitesi, Kars-Sarıkamış, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, cilt.1, ss.1
Tüketicilerin Yerli ve Yabancı Markalara Yönelik Marka Kişiliği Algısı ve Marka Bağlılığı İlişkileri Üzerine Bir Araştırma Beyaz Eşya Sektöründe Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yerel EkonomilerinUluslararasılaşmasında Küresel Pazarlamanın Katkısı, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013
Brand Awareness Brand Personality Brand Loyalty And Consumer Satisfaction Relations In Brand Positioning Strategies A Torku Brand Sample En iyi bildiri ödülü alarak Journal of Global Strategic Management dergisinde yayınlanmıştır Bu Bölümde Puanlandırılmamıştır
5th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Aralık 2015
Çağdaş Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Küçük İşletmelerde Pazarlama Kültürünün İncelenmesi
17.Ulusal Pazarlama Kongresi, s.221-246, Balıkesir, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, cilt.1, ss.221-246
Geleneksel Tamircilerden Zincir Servislere Otomotiv Sektöründe Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Karşılaştırmasında Türkiye Örneği
17.Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir Üniversitesi, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, cilt.1, ss.781-804
Çağdaş Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Küçük İşletmelerde Pazarlama Kültürünün İncelenmesi
17. Ulusal Pazarlama Kongresi,Pazarlamada Kültür ve Eğitim Paradigması, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012
Turistik Ürün Olarak Festivallerin Etkinlik ve Verimliliği Üzerine Bir Araştırma Erzurum Oltu Kırdağ Festivali Örneği Kongrede Seçilerek International Journal of Social and Economic Sciences de yayınlanmıştır Bu Bölümde Puanlandırılmamıştır
1.Ulusal Kırsal Turizm Kongresi, Karaman Mehmet Bey Üniversitesi, Karaman, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2011, cilt.1
The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands Kongrede Seçilerek Journal of Global Strategic Management ta Yayınlanmıştır Bu bölümde puanlandırılmamıştır
6th International Strategic Management Conference, St.Petersburg, Rusya, 8 - 10 Temmuz 2010, cilt.1, ss.1
Reklam Etkinliğinde Çağrışım Ve Mizah
Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, ss.865-876
Reklam Biçimlerine Göre Tüketicilerin Düşünce Ve Tutumlarındaki Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma
Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, ss.853-864
Satış Sonrası Hizmetlerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, cilt.1, ss.103-115
A Research on Identification of Organization Organizations To Encourage Satisfactory And Image Perception In The Inter University Competition
International Rural Development Symposium’09, Erzurum-İspir, 25 - 27 Eylül 2009, cilt.1, ss.258-264
A Research on The Differences of Brand Equity Perception in The Services Doktora Tezinden Üretildiği İçin Puanlandırılmamıştır
Yeditepe International Research Conference on Business Strategies YIRCoBS’08, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2008, ss.283-305
A Research on Quality Function Deployment in Beauty Parlours Doktora Öncesi Yayınlandığından Puanlandırılmamıştır
11th International Quality Function Deployment Syposium, Aydın-Kuşadası, Türkiye, 26 - 30 Eylül 2005, ss.293-306
A Research On Quality Function Deployment In Beauty Parlours
Proc. 11th International Symposium On Quality Function Deployment, 26 - 30 Eylül 2005
A Study in Erzurum on The Attitudes of Small and Medium Sized Entrepreneurs Towards Logistics Services Doktora Öncesi Yayınlandığından Puanlandırılmamıştır
Dokuz Eylül Üniv.Maritime, International Iame-2004 Congress, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.59-77
Aspect of Social Marketing and Greenmarketing Tam metin yayınlanmadığından ve yüksek lisans tezinden üretildiği için puanlandırılmamıştır
Europe Congress, Spa, Belçika, 9 Nisan - 14 Mayıs 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
Fiziksel ve Sosyal Atmosfer
Turist Davranışı, Erdoğan Koç, Tuğrul Ayyıldız, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.410-425, 2023
Turist, Yerli Halk ve Turizm Çalışanı (Görevli) İlişkileri
Turist Davranışı, Erdoğan Koç, Tuğrul Ayyıldız, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.225-240, 2023
FİZİKSEL VE SOSYAL ATMOSFER
TURİST DAVRANIŞI, Prof. Dr. Erdoğan Koç & Doç. Dr. Tuğrul Yıldız, Editör, DETAY YAYINCILIK, Kocaeli, ss.427-448, 2023
Kişiselleştirilmiş Pazarlamada Yapay Zekanın Rolü
Pazarlamaya Yeni Bir Bakış: YAPAY ZEKÂ, Süreyya Karsu, Esma Ebru Şentürk, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.21-31, 2023
Blockchain'in Müşteri İlişkilerine Etkisi
BLOCKCHAIN TEKNOLOJİLERİ VE SEKTÖREL ETKİLERİ, Osman Yılmaz, Berna Turak Kaplan, Mehmet Kaplan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.163-178, 2022
Conjoint Analizi
Araştırma Yöntemleri, Mahir Nakip, Ahmet Buğra Hamşioğlu, Editör, Beta, İstanbul, ss.201-2021, 2022
Sapanca Gölü ve Pazarlaması
Göl Turizmi ve Potansiyeli, Abdullah Karaman, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.1-15, 2022
B2B Piyasalarında Blok Zincir
PAZARLAMA, Süreyya Kumkumoğlu Karsu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-15, 2022
Dijital Pazarlama İletişimi ve Araçları
Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Cop Ruziye, Topuz Yusuf Volkan, Çifci Sertaç, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.81-104, 2021
Turizmde Pazarlama İletişimi
Turizm ve İletişim, Yılmaz, Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, ss.64-97, 2021
Kocaeli Kartepe Kayak Merkezi
Türkiye’nin Kış Merkezleri ve Potansiyeli, Sağlık Erkan, Tuna Muharrem, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.375-385, 2020
Consumer Attitudes and Attitude Formation Process
Consumer Behaviour, Barış, Gülfidan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.109-124, 2020
Dağıtım Kanalı İletişimi Motivasyon ve Çatışma
Dijital Çağda İşletmenin Gücü Dağıtım, Cop Ruziye, Bekmezci Mustafa, Eru Oya, Editör, Gazi Kitabevi, ss.99-116, 2020
Art Marketing and Innovation
Contemporary Art Studies, Yağmur Önder, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.1-15, 2020
An Investigation of Augmented Reality Applications From The Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions Customers
Contemporary Issues in Economic and Financial Analysis Contemporary Issues in Behavioral Finance, Simon Grima, Ercan Özen, Hakan Boz, Jonathan Spiteri, Eleftherios Thalassinos, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, ss.55-66, 2019
An Investigation of Augmented Reality Applications from the Perspectives of Brand Trust and Purchase Intentions of Customers
Contemporary Issues in Behavioral Finance, Grima Simon, Özen Ercan, Boz Hakan, Spiteri Jonathan, EleftheriosThalassinos, Editör, Emerald, Bingley, Bradford, ss.53-64, 2019
What Colour and Light Do in Service Atmospherics : A Neuro-marketingPerspective
Atmospheric Turn in Culture and Tourism Place, Design and Process Impacts on Customer Behaviour, Marketing and Branding Adv ances in Culture, Tourism and Hospitality Research, Michael Volgger, Dieter Pfister, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.223-244, 2019
What Colour and Light Do in Service Atmospherics: A Neuro-Marketing Perspective
Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design and Process Impacts on Customer Behaviour, Marketing and Branding, Pfister, Dieter Volgger, Michael, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, Bradford, ss.223-244, 2019
The Development of Virtual Reality Market
The Virtual World and Marketing, Enes Emre Başar, Sevtap Ünal, Aysel Erciş, Editör, Cambridge Scholars Publishing, UK. Ed., Cambridge, ss.169-186, 2018
Geleneksel Çini Sanatı ve Ebru: Türk Kağıt Süsleme Sanatı
Türkiye’nin UNESCO Değerleri ve Turizm Potansiyeli, Abdullah Karaman, Kürşad Sayan, Alper Ateş, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.327-341, 2018
Güvenlik Yönetiminde Örgütsel Değişme ve Değişim Yönetimi (Doçentlik Başvuru Sonrası)
Güvenlik Yönetimi, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.7-18, 2017
Kadınların Cinsiyet Rolleri İle Gösterişçi ve Statü Tüketim Davranışları
Detay Yayınevi, Ankara, 2016
Marka Farkındalığı ve Zincir Franchising İşletmeler
Detay Yayınevi, Ankara, 2016
Otel İşletmelerinde Halkla İlişkiler (Doçentlik Başvuru Sonrası)
Otel İşletmeciliği, Abdullah Karaman, Erkan Sağlık, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-17, 2016
İçsel Pazarlama, İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Açısından İnsan Kaynakları
Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi ve Uygulamaları, Nilüfer Şahin Perçin, Berrin Güzel, Şule Aydın Tükeltürk, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.3-21, 2016
Bolu Sağlık Turizmi Yatırımcılarını ve Ziyaretçilerini Bekliyor Proje Raporudur Puanlandırılmamıştır
Kocaeli Sanayi Odası Yayınları, Kocaeli, 2015
Acarlar Longozu Yatırımcıları ve Ziyaretçileriyle Buluşuyor Proje Raporudur Puanlandırılmamıştır
Kaynarca Belediyesi Yayınları, Sakarya, 2015
Nitelikli Mesleki İstihdam ve Sürdürülebilir Stratejiler Geliştirme Projesi Proje Raporudur Puanlandırılmamıştır
Kocaeli Sanayi Odası Yayınları, Kocaeli, 2015
Kocaeli İlinde Sanayi ve Turizmi Buluşturan Expo Merkez Fizibilite Projesi Proje Raporudur Puanlandırılmamıştır
Kocaeli Sanayi Odası Yayınları, Kocaeli, 2014
Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları (13.Bölüm)
Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sevtap Özer Ünal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.13, 2011
Ansiklopedide Bölümler
Turizm Ansiklopedisi Türkiye
Detay Yayıncıılık, ss., 2019
Turizm Ansiklopedisi Türkiye
Detay Yayıncılık, ss., 2019
Turizm Ansiklopedisi Türkiye
Detay Yayıncılık, ss., 2019
Turizm Ansiklopedisi Türkiye
Detay Yayıncılık, ss., 2019